Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jag älskar att åka slalom, men efter knät började bråka med mig så har jag inte utsatt det för åkning på några år.
Men jag lovade mig själv om jag vinner skidorna så ska jag lägga mycket tid och pengar under året på full rehabilitering av knät.
Så inves

Å sen har du nära till backarna i Suun (t+)

Lyllo dig Marie! Vinna lagg så här i snöiga tider är ju helt perfekt (t+)

japp japp japp! 😀 Handlar ju lite om att deltar man inte i tävlingen så kan man inte vinna! 😉 Inte första gången jag vinner grejer från Coca Cola. Förra gången fick jag en TV och en minifrys 😀 Typ 6 år sedan, men i alla fall, har inte deltagit i nån co

Så skönt glad. 🙂 Testade foten på löpband, löpning för första gången sen jag bröt benet i höstas. Och det gick finfint. Ingen lång tid eller högt tempo dock. 10km/h i 10 minuter. Men det kändes bra, och nu två timmar efteråt känns det fortfarande bra.

Grattis Andreas till att foten håller.
Grattis Marie till skidorna.
Grattis Helena till din KK.

Behöver mest skriva av mig och denna tråden verkade lämplig 🙂

Idag känner jag mig otroligt trött på att vara den händiga i hushållet. Efter att jag tränat tänkte jag att jag tar en dusch och sen sätter jag mig i soffan och myser men gjorde jag det? Ne

Sara jag riktigt kände hur trött jag blev på din kombo åt dig! har varit med om det där...

hon klippte iaf inte av det som var ovanför och lämnade resten och trodde hon löst problemet...

Anders är det så du brukar göra?