Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:20Nja man kan j ha dubbelbadkar...dvs 2 badkar brecid varandra...det har jag en kompis som har....
Hum sen bodde en annan kompis i John Lennons gamla hus...där fanns det två toaletter brevid varandra i badrummet...med plackett ovanför John och Joko
Stavas
Nja man kan j ha dubbelbadkar...dvs 2 badkar brecid varandra...det har jag en kompis som har....
Hum sen bodde en annan kompis i John Lennons gamla hus...där fanns det två toaletter brevid varandra i badrummet...med plackett ovanför John och Joko
Stavas
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:29Tubcrawl menar du?
Tubcrawl menar du?
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 09:37Ein volk, ein....
Ein volk, ein....
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:51Idag är jag glad för att jag inte har några föreläsningar eller nåt annat inplanerat. Skönt att kunna planera dagen som man vill. Nu ska jag bara se till att få nåt gjort också... 😉
Idag är jag glad för att jag inte har några föreläsningar eller nåt annat inplanerat. Skönt att kunna planera dagen som man vill. Nu ska jag bara se till att få nåt gjort också... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 10:34hahha skönt att du fick in 08a:-) bra Anders :S haha
hahha skönt att du fick in 08a:-) bra Anders :S haha
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:59Jag är faktiskt så pass händig att jag fattar hur jag rensar avlopp och liknande, är bara glad att det var en kväll och inte i morgon jag upptäckte det, hade varit mindre lycklig då 🙂 Det roliga är att när jag frågade min sambo om hon inte märkt något s
Jag är faktiskt så pass händig att jag fattar hur jag rensar avlopp och liknande, är bara glad att det var en kväll och inte i morgon jag upptäckte det, hade varit mindre lycklig då 🙂 Det roliga är att när jag frågade min sambo om hon inte märkt något s
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 21:11Idag känner jag mig som en ensam singel för att, jag skulle vilja att någon höll om mig och sa att det bara är mysigt när det åskar. Men nu är det ingen som gör det så därför känner jag mig som en ensam singel.
Idag känner jag mig som en ensam singel för att, jag skulle vilja att någon höll om mig och sa att det bara är mysigt när det åskar. Men nu är det ingen som gör det så därför känner jag mig som en ensam singel.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:06Idag känner jag mig lite extra singel för att jag har för många rum att städa och ingen att göra det tillsammans med så att det går lite fortare och iaf blir liiite roligare....
Idag känner jag mig lite extra singel för att jag har för många rum att städa och ingen att göra det tillsammans med så att det går lite fortare och iaf blir liiite roligare....
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:41Just nu är jag liiite seg i huvudet... Efter-lunch-koma... Får kämpa för att hålla ögonen öppna. Så kom igen och underhåll mig!!
Just nu är jag liiite seg i huvudet... Efter-lunch-koma... Får kämpa för att hålla ögonen öppna. Så kom igen och underhåll mig!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:05trodde du var underhållsfri!?
trodde du var underhållsfri!?