Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Nja man kan j ha dubbelbadkar...dvs 2 badkar brecid varandra...det har jag en kompis som har....

Hum sen bodde en annan kompis i John Lennons gamla hus...där fanns det två toaletter brevid varandra i badrummet...med plackett ovanför John och Joko

Stavas

Tubcrawl menar du?

Ein volk, ein....

Idag är jag glad för att jag inte har några föreläsningar eller nåt annat inplanerat. Skönt att kunna planera dagen som man vill. Nu ska jag bara se till att få nåt gjort också... 😉

hahha skönt att du fick in 08a:-) bra Anders :S haha

Jag är faktiskt så pass händig att jag fattar hur jag rensar avlopp och liknande, är bara glad att det var en kväll och inte i morgon jag upptäckte det, hade varit mindre lycklig då 🙂 Det roliga är att när jag frågade min sambo om hon inte märkt något s

Idag känner jag mig som en ensam singel för att, jag skulle vilja att någon höll om mig och sa att det bara är mysigt när det åskar. Men nu är det ingen som gör det så därför känner jag mig som en ensam singel.

Idag känner jag mig lite extra singel för att jag har för många rum att städa och ingen att göra det tillsammans med så att det går lite fortare och iaf blir liiite roligare....

Just nu är jag liiite seg i huvudet... Efter-lunch-koma... Får kämpa för att hålla ögonen öppna. Så kom igen och underhåll mig!!

trodde du var underhållsfri!?