Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2009, 21:33Sara, känner igen det där. När jag kommer hem efter många mil cykling, så är jag så full med energi. Istället för att stretscha, duscha och äta, börjar jag städ,a och dona i hushållet. Liksom passa på när lusten finns. När jag egentlig borde ha lust till
Sara, känner igen det där. När jag kommer hem efter många mil cykling, så är jag så full med energi. Istället för att stretscha, duscha och äta, börjar jag städ,a och dona i hushållet. Liksom passa på när lusten finns. När jag egentlig borde ha lust till
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:00Endorfiner.... Gotta love them!
Emelie, njae... inte direkt. Men en kompis bor i korridor i lund, å där var de en tjej som hade fått stopp sådär... varvid husförmannen kom och kollade... och hon frågade "men kan jag bara inte klippa av det som sticker u
Endorfiner.... Gotta love them!
Emelie, njae... inte direkt. Men en kompis bor i korridor i lund, å där var de en tjej som hade fått stopp sådär... varvid husförmannen kom och kollade... och hon frågade "men kan jag bara inte klippa av det som sticker u
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:13Ja! Endorfiner! Ge hit dem! Nuuuuu!!!!
Ja! Endorfiner! Ge hit dem! Nuuuuu!!!!
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 07:19Linda, vid Stureplan kan du inte bara få endorfiner i din din drink, det finns mycket annat "roligt" att få oönskat.
Linda, vid Stureplan kan du inte bara få endorfiner i din din drink, det finns mycket annat "roligt" att få oönskat.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:15Jag litar på att du ser till att både vinglaset och utsikten innehåller precis rätt ingredienser.
Jag litar på att du ser till att både vinglaset och utsikten innehåller precis rätt ingredienser.
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 08:16Det kan jag ej garantera vid Stureplan, men i ett badkar kan jag det.
Det kan jag ej garantera vid Stureplan, men i ett badkar kan jag det.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:20En sak i taget, tack!
En sak i taget, tack!
Quote from Rasmus Olsson on 15 May 2009, 08:29ett badkar i taget?
ett badkar i taget?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:15ETT Anglais. EN pub. ETT badkar. I taget.
ETT Anglais. EN pub. ETT badkar. I taget.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:19Ett ynka badkar? Jag erbjuder hela Skagerak! Komplett med tånginpackning och massage med solvärmd bohusländsk granit.
Ett ynka badkar? Jag erbjuder hela Skagerak! Komplett med tånginpackning och massage med solvärmd bohusländsk granit.