Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Den visar SHIT!!!!!

haha, och så sägs det att maskiner inte kan ljuga...

Idag känner jag mig så jädra nöjd för att jag joggade en egen tjejmil, nåja, nästan, och jag har ju inte gjort det på nästan 4 år! Det innebar också att jag kunde springa i underbara Änggården, och inte bara i trevliga och mysiga Slottsskogen, som trots a

Idag är jag "warm and fussy" efter att ha pratat med med "han den där" (som jag nämnde förra helgen) och fått förklaring på vad som gick snett mellan oss tidigare i sommar o/ ...
Nu kan jag sova gott!

Idag känner jag mig allmänt förvirrad efter en weekend i Köpenhamn. Allt är så.. så.. vardagligt. suck..

Idag känner jag min lite ledsen, för att min bil exploderade strax före åtta på morgonen! Sen brann den upp..... nu är det hyrbil som gäller. Ok jag bor i Södertälje, MEN normalt spränger vi inte varandras bilar. I detta fall var det nog Peugeot som gjort

Scania!

Oj, oj, vilken tur att du inte var i bilen när det hände!

Jag jobbar som motorutvecklare på Scania och håller med! MEN den är ju lite stor, eller? Allie, jag satt och körde!! Sen sa det bara pang!

Jag har hört så mkt konstiga saker hända med Peugeot att jag aldrig skulle våga köpa en sån. Övertänd på tre minuter hände en fd kollega till mig. Nog för att jag gillar spänning, men lite måtta får det vara på det!