Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Idag känner jag mig som en slampa, för att jag även igår satt och myste med en flicka, men icke samma flicka som kvällen före, vi satt mest och tittade lite bittert på varandra, hon rimligtvis för att jag satt och myste med en annan flicka, jag för att ho

Double post! 😛

"Idag känner jag mig x för att y" måste väl ändå vara den korrekta titeln på den här tråden. Det är ju hopplöst att skapa en välformulerad mening annars.
Jag känner mig väldigt förvirrad just nu.

Då är du helt enkelt inte tillräckligt singel än Per

x kanske inte är x som i x y z i matematiska formler, det kanske är mer som ... eller * ...
Var inte så... hm... .TRÅNGSINT! :p

Lömsk: De tenderar att reagera så, flickorna, när man agerar på det viset. Du skulle ha dragit ut henne från hörnet; det hade jag gjort.

Åsa,
shoot fighting!! Coolt (H) ja, jag vet, lite sent men jag har haft semeeeeester och inte hängt med ser jag 🙂

*s*

typisk sport som låter så himla coolt att säga att man håller på med, men man är inte så kaxig när koordinationen fallerar och man försöker fatta hur man gör och blir överlistad i alla grepp hela tiden

så min idag känner jag mig x för att y kommer n

Anna: Ja, det skulle jag ha gjort..

Men hon gav mig en fetcomeback igår och stod och hånglade med nån snubbe som hon träffade på festen, jag var kanonfull och satt och grät på den andra flickans axel.

Ujuj. Låter som drama på hög nivå. Följer fortsättning?