Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:45Idag känner jag mig som en slampa, för att jag även igår satt och myste med en flicka, men icke samma flicka som kvällen före, vi satt mest och tittade lite bittert på varandra, hon rimligtvis för att jag satt och myste med en annan flicka, jag för att ho
Idag känner jag mig som en slampa, för att jag även igår satt och myste med en flicka, men icke samma flicka som kvällen före, vi satt mest och tittade lite bittert på varandra, hon rimligtvis för att jag satt och myste med en annan flicka, jag för att ho
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 15:57Double post! 😛
Double post! 😛
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 21:28"Idag känner jag mig x för att y" måste väl ändå vara den korrekta titeln på den här tråden. Det är ju hopplöst att skapa en välformulerad mening annars.
Jag känner mig väldigt förvirrad just nu.
"Idag känner jag mig x för att y" måste väl ändå vara den korrekta titeln på den här tråden. Det är ju hopplöst att skapa en välformulerad mening annars.
Jag känner mig väldigt förvirrad just nu.
Quote from Fredrik Närenfors on 30 August 2008, 22:07Då är du helt enkelt inte tillräckligt singel än Per
Då är du helt enkelt inte tillräckligt singel än Per
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 22:09x kanske inte är x som i x y z i matematiska formler, det kanske är mer som ... eller * ...
Var inte så... hm... .TRÅNGSINT! :p
x kanske inte är x som i x y z i matematiska formler, det kanske är mer som ... eller * ...
Var inte så... hm... .TRÅNGSINT! :p
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 09:50Lömsk: De tenderar att reagera så, flickorna, när man agerar på det viset. Du skulle ha dragit ut henne från hörnet; det hade jag gjort.
Lömsk: De tenderar att reagera så, flickorna, när man agerar på det viset. Du skulle ha dragit ut henne från hörnet; det hade jag gjort.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 13:00Åsa,
shoot fighting!! Coolt (H) ja, jag vet, lite sent men jag har haft semeeeeester och inte hängt med ser jag 🙂
Åsa,
shoot fighting!! Coolt (H) ja, jag vet, lite sent men jag har haft semeeeeester och inte hängt med ser jag 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 14:24*s*
typisk sport som låter så himla coolt att säga att man håller på med, men man är inte så kaxig när koordinationen fallerar och man försöker fatta hur man gör och blir överlistad i alla grepp hela tiden
så min idag känner jag mig x för att y kommer n
*s*
typisk sport som låter så himla coolt att säga att man håller på med, men man är inte så kaxig när koordinationen fallerar och man försöker fatta hur man gör och blir överlistad i alla grepp hela tiden
så min idag känner jag mig x för att y kommer n
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 15:03Anna: Ja, det skulle jag ha gjort..
Men hon gav mig en fetcomeback igår och stod och hånglade med nån snubbe som hon träffade på festen, jag var kanonfull och satt och grät på den andra flickans axel.
Anna: Ja, det skulle jag ha gjort..
Men hon gav mig en fetcomeback igår och stod och hånglade med nån snubbe som hon träffade på festen, jag var kanonfull och satt och grät på den andra flickans axel.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:13Ujuj. Låter som drama på hög nivå. Följer fortsättning?
Ujuj. Låter som drama på hög nivå. Följer fortsättning?