Quote from Jan Lundquist on 29 August 2008, 21:50Tack Per och lycka till du med på nya jobbet (hv)
Tack Per och lycka till du med på nya jobbet (hv)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:41Just nu känner jag mig pirrig, för att jag fått prata med "han den där" ikväll igen. 🙂
Just nu känner jag mig pirrig, för att jag fått prata med "han den där" ikväll igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:43Vad kul Marie!
Själv känner jag mig frusen, för att ingen är här och värmer mig (har satt på mig en varm kofta).
Vad kul Marie!
Själv känner jag mig frusen, för att ingen är här och värmer mig (har satt på mig en varm kofta).
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:45Jag satte på elementet.
Jag satte på elementet.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:49Mjo, fast det är fan myrtakt för att nåt ska hända där, fast jag antar att väntar man på nåt gott så väntar man aldrig för länge? 🙂
Får se vad som händer, han bor ju så där vidrigt långt bort också... 8h.. :s Minst... 🙁
Mjo, fast det är fan myrtakt för att nåt ska hända där, fast jag antar att väntar man på nåt gott så väntar man aldrig för länge? 🙂
Får se vad som händer, han bor ju så där vidrigt långt bort också... 8h.. :s Minst... 🙁
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:50Fast vi kanske skulle undvika uttryck om att "sätta på"... 🙂 I alla fall när vi talar om element - senaste dejten, nya flickvännen, jovisst, men inte just element, va?!
Fast vi kanske skulle undvika uttryck om att "sätta på"... 🙂 I alla fall när vi talar om element - senaste dejten, nya flickvännen, jovisst, men inte just element, va?!
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:50Mina element går inte att få varma, vet inte när hyresvärlden sätter på värmen. Burr.
Mina element går inte att få varma, vet inte när hyresvärlden sätter på värmen. Burr.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:51I brist på annat (annan), Berit...
I brist på annat (annan), Berit...
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:03Nu får ni mig att tänka på han som satte på en bänk 🙁
Nu får ni mig att tänka på han som satte på en bänk 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 29 August 2008, 23:04Jag är så mesig så jag säger och skriver alltid typ startade kaffebryggaren och inget annat. Man startar element, inget annat. Men ja ni gör va ni vill, jag är ultraliberal. 🙂
Jag är så mesig så jag säger och skriver alltid typ startade kaffebryggaren och inget annat. Man startar element, inget annat. Men ja ni gör va ni vill, jag är ultraliberal. 🙂