Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 06:46Idag känner jag mig blåslagen överallt för att jag igår körde mitt livs första shootfightingpass
Idag känner jag mig dessutom väldigt stolt, för att jag vågade mig på ovanstående
😀
Idag känner jag mig blåslagen överallt för att jag igår körde mitt livs första shootfightingpass
Idag känner jag mig dessutom väldigt stolt, för att jag vågade mig på ovanstående
😀
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 09:52Idag känner jag misär.
Idag känner jag misär.
Quote from Jan Lundquist on 27 August 2008, 10:59Peter, jag är inte läkare men har varit hos läkare och tagit bort leverfläckar så jag vet hur det går till. Den jag klippte bort igår var en elak tubformad en som skavde under armhålan. Därför tog jag nageltången och klippte bort den ihop med en extra lit
Peter, jag är inte läkare men har varit hos läkare och tagit bort leverfläckar så jag vet hur det går till. Den jag klippte bort igår var en elak tubformad en som skavde under armhålan. Därför tog jag nageltången och klippte bort den ihop med en extra lit
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 11:23ok, men det låter lite läskigt att klippa i sig själv. 🙂
ok, men det låter lite läskigt att klippa i sig själv. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 11:31Idag känner jag mig glad och uppåt för att jag redan har hunnit med tvätten och en löprunda. 😀
Idag känner jag mig glad och uppåt för att jag redan har hunnit med tvätten och en löprunda. 😀
Quote from Jan Lundquist on 27 August 2008, 11:45Jo men allt är relativt. Jag insåg att jag skulle få vänta i vecketal om jag skulle gå till VC med leverfläcken och ont gjorde det så det gjorde mindre ont att klippa bort den (H)
Jo men allt är relativt. Jag insåg att jag skulle få vänta i vecketal om jag skulle gå till VC med leverfläcken och ont gjorde det så det gjorde mindre ont att klippa bort den (H)
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 14:40va lever fläcken?
va lever fläcken?
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 15:12Inte nu längre.
Inte nu längre.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 16:22Idag känner jag mig helt slut (förmodligen efter igår) och med väldigt liten lust till nånting 🙁
Får se om en kort promenad piggar upp mig.
Idag känner jag mig helt slut (förmodligen efter igår) och med väldigt liten lust till nånting 🙁
Får se om en kort promenad piggar upp mig.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:23Jag känner mig grymt nöjd för det är fredag och jag har morronjoggat 🙂
Trevlig helg på er alla!
Jag känner mig grymt nöjd för det är fredag och jag har morronjoggat 🙂
Trevlig helg på er alla!