Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 11:48Sofia om jag får se dig i våtdräkt någonstans så kan jag nafsa dig i ändan bara du lovar att inte ge mig en stor fet smäll;)
Sofia om jag får se dig i våtdräkt någonstans så kan jag nafsa dig i ändan bara du lovar att inte ge mig en stor fet smäll;)
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 17:01..jag skulle bara bli glad! 🙂
..jag skulle bara bli glad! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:05😀 😉
😀 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 10:12Lite sådär, för jag har slarvat bort mitt sertralin.
Och helt jävla opeppad för det öser ner, och jag måste gå ut snart.
Samt jävligt glad för att jag bestämde mig för att skaffa busskort trots min nya hälsosamma inställning, utan busskort hade jag ald
Lite sådär, för jag har slarvat bort mitt sertralin.
Och helt jävla opeppad för det öser ner, och jag måste gå ut snart.
Samt jävligt glad för att jag bestämde mig för att skaffa busskort trots min nya hälsosamma inställning, utan busskort hade jag ald
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:08Idag är jag trött, för jag har varit uppe sedan 6 i morse, men ändå är jag väldigt nöjd för jag fick till bassängträning i morse i 40min! Och jag har fått övningarna laminerade så nu kan jag plaska hur mycket jag vill med dem!
Nu får vi bara hoppas att j
Idag är jag trött, för jag har varit uppe sedan 6 i morse, men ändå är jag väldigt nöjd för jag fick till bassängträning i morse i 40min! Och jag har fått övningarna laminerade så nu kan jag plaska hur mycket jag vill med dem!
Nu får vi bara hoppas att j
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 17:56I dag är jag glad för att Lifestyle Travel kommit ut med datum för sina träningsläger för cykel! Jag ska anmäla mig så fort som möjligt och åka i påsk!!!
🙂 (V) (H)
I dag är jag glad för att Lifestyle Travel kommit ut med datum för sina träningsläger för cykel! Jag ska anmäla mig så fort som möjligt och åka i påsk!!!
🙂 (V) (H)
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 18:04Idag är jag irreterad för att de som målat utsidan runt mina fönster gjort det så slarvigt!
Idag är jag irreterad för att de som målat utsidan runt mina fönster gjort det så slarvigt!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 19:07Idag är jag glad för att hösten är på G. I morse när jag hojjade till jobbet var det lite trivsamt kyligt (8+), dimmigt, nästan ljust och såndär go luft som det bara blir på hösten. Som jag har längtat 😀 (t+) (L)
Idag är jag glad för att hösten är på G. I morse när jag hojjade till jobbet var det lite trivsamt kyligt (8+), dimmigt, nästan ljust och såndär go luft som det bara blir på hösten. Som jag har längtat 😀 (t+) (L)
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 19:10Det är något visst med hösten. Friskare luft, skönare att springa, å lite mysigt med mörkret så man kan tända ljus. Mysårstid helt enkelt;)
Det är något visst med hösten. Friskare luft, skönare att springa, å lite mysigt med mörkret så man kan tända ljus. Mysårstid helt enkelt;)
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 19:36Förutom när man skall gå till jobbet i ihållande ösregn.
Förutom när man skall gå till jobbet i ihållande ösregn.