Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Sofia om jag får se dig i våtdräkt någonstans så kan jag nafsa dig i ändan bara du lovar att inte ge mig en stor fet smäll;)

..jag skulle bara bli glad! 🙂

😀 😉

Lite sådär, för jag har slarvat bort mitt sertralin.

Och helt jävla opeppad för det öser ner, och jag måste gå ut snart.

Samt jävligt glad för att jag bestämde mig för att skaffa busskort trots min nya hälsosamma inställning, utan busskort hade jag ald

Idag är jag trött, för jag har varit uppe sedan 6 i morse, men ändå är jag väldigt nöjd för jag fick till bassängträning i morse i 40min! Och jag har fått övningarna laminerade så nu kan jag plaska hur mycket jag vill med dem!
Nu får vi bara hoppas att j

I dag är jag glad för att Lifestyle Travel kommit ut med datum för sina träningsläger för cykel! Jag ska anmäla mig så fort som möjligt och åka i påsk!!!
🙂 (V) (H)

Idag är jag irreterad för att de som målat utsidan runt mina fönster gjort det så slarvigt!

Idag är jag glad för att hösten är på G. I morse när jag hojjade till jobbet var det lite trivsamt kyligt (8+), dimmigt, nästan ljust och såndär go luft som det bara blir på hösten. Som jag har längtat 😀 (t+) (L)

Det är något visst med hösten. Friskare luft, skönare att springa, å lite mysigt med mörkret så man kan tända ljus. Mysårstid helt enkelt;)

Förutom när man skall gå till jobbet i ihållande ösregn.