Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Bra väder ute att vara inne i! 🙂 Fast tyvärr så får man ju inte alltid välja själv att vara kvar inne istället för att gå till jobbet...

Välja kan man alltid, dessvärre kan chefen välja att sparka en om han/hon vill 😉

Alltid den där chefen! Varför ska alltid han/hon få bestämma för?! Nåväl, det är väl bara till att leta fram regnkläderna då... Vore ju synd om man valde att vara borta några dagar och sen fick reda på att man inte var så oumbärlig som man trodde... 🙁

Idag känner jag mig ledsen och lite ovanligt jobbigt ensam för att ett av mitt livs längsta "förhållanden" alla kategorier tar slut i morgon bitti, när min gamle ponny ska tas bort efter ett 33 år långt liv (varav 32 år hos mig). Det blir lite otäckt att

Ikväll känner jag mig mycket trött efter en dag med full fart! .. kom hem för 1h sen.

Idag känner jag mig helknäpp för jag klippte bort en leverfläck med nagelsax 😀

Ujujuj vad det blödde efteråt (#)

Ja du Berit, det är en jääääääääääääääävligt bra fråga.

Jag gör mitt bästa för att ändra på det 🙂

Var snäll mot chefen! Antagligen behöver du honom/henne mer än vad han/hon behöver dig. 🙁 Fast å andra sidan, heter man Lömsk i förnamn så...

Mjae, utan folk så går det åt pipan för chefen. Emedan folket kan klarar sig bra på arbetsplatsen utan chefen.

Stina; hur kan man komma på en sån sak? Det lät inte riktigt enligt läkarboken.

Men du kanske är läkare?
Jag läste så många presentationer så jag har ingen aning om vem som är vems. 🙂