Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill bara säga att jag har på mej långa jeans för första gången på flera månader och det är fruktansvärt obekvämt. Det är varmt och tungt.
Men det är fredag och det är ju kul för er som inte ska jobba hela helgen.
Så ha det gott i helgen. Ha inte på e

Idag känner jag mig extra speedad/tom i huvudet/nervös för att jag sagt upp mig på jobbet.

Ja det var ju en stor grej Stina! Mina byxor känns plötsligen som ett I-landsproblem.

Idag känner jag mig stolt för att jag fått ihop 10.000 steg innan jag kom hem från ATn!! 🙂

Aadu:
Jag har ju åtminstone ett nytt att gå till efter jag slutat på det nuvarande så det känns ok ändå!

Det låter bra Stina.
Tiden mellan två arbeten är väldigt speciell. Man slutar ett jobb på fredagen och börjar ett nytt på måndagen. Tomhet, saknad, förväntan rubbet på en gång. Inte konstigt att det känns som ett vakum.

Idag känner jag mig uppskattad för jag dels satt och myste med en flicka halva kvällen igår, och dels för att en av mina absolut bästa vänner vågade öppna sig ang. hennes problem igårkväll.

Sen att jag mår pyton är en annan grej... vin+öl+baginbox Whis

Lömsk...:
"baginbox Whisky"??????????
Vill ha........;)

Vet hur det känns Stina. Är inne i samma fas nu. Har dryga månaden kvar på gamla innan nya tar vid.
Visst känns det pirrigt och stort. Man kan ju aldrig vara säker på vad som väntar runt hörnet även om man har en stark känsla av att det är en förändring t

Det var längesedan jag bytte jobb men visst det är nog bra att gör det emellanåt.

Nu är jag iaf lite glad för att dom sista sommargästerna för denna sesong (kan inte klura ut hur det ska stavas just nu) har åkt. Bastun är befriad från tyskar och norrmän