Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:12Sätter på, skruvar upp, vrider på, knäpper på, justerar termostaten, ansluter, sätter i kontakten, höjer värmen, rattar på vredet, sätter i sladden, startar, höjer, drar igång, sätter fjutt på.
Sätter på, skruvar upp, vrider på, knäpper på, justerar termostaten, ansluter, sätter i kontakten, höjer värmen, rattar på vredet, sätter i sladden, startar, höjer, drar igång, sätter fjutt på.
Quote from Fredric Lagerström on 29 August 2008, 23:14Du verkar händig!
Du verkar händig!
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:16Jag kan tända på en brasa också...!
Jag kan tända på en brasa också...!
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:19Se hon pratar bara massa snusk den där! Buss på pojkar! 🙂
Se hon pratar bara massa snusk den där! Buss på pojkar! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 29 August 2008, 23:19Ja men det fixar jag också. Och öppna konserver o mata katterna . Ja en massa.
Ja men det fixar jag också. Och öppna konserver o mata katterna . Ja en massa.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 07:37LT: Jag ligger med datorn på bröstet, den värmer gott.
LT: Jag ligger med datorn på bröstet, den värmer gott.
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 08:02Kan inte låta bli att tänka på han som satt på cykeln, å torskade dessutom 🙂
Kan inte låta bli att tänka på han som satt på cykeln, å torskade dessutom 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:18Ordpolis-rapport följer: Jag satt på cykeln så sent som inatt, och ska göra det snart igen. Du menar väl han som satte på cykeln? 😉
Ordpolis-rapport följer: Jag satt på cykeln så sent som inatt, och ska göra det snart igen. Du menar väl han som satte på cykeln? 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:28Absolut! Jag är född I Mora. PÅ Mora lassarett. Kanske ordvalet härstammar från dialeketen? Fast du fattaden ju ändå (H:)
Absolut! Jag är född I Mora. PÅ Mora lassarett. Kanske ordvalet härstammar från dialeketen? Fast du fattaden ju ändå (H:)
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 09:45Idag känner jag mig som en slampa, för att jag även igår satt och myste med en flicka, men icke samma flicka som kvällen före, vi satt mest och tittade lite bittert på varandra, hon rimligtvis för att jag satt och myste med en annan flicka, jag för att ho
Idag känner jag mig som en slampa, för att jag även igår satt och myste med en flicka, men icke samma flicka som kvällen före, vi satt mest och tittade lite bittert på varandra, hon rimligtvis för att jag satt och myste med en annan flicka, jag för att ho