Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:42Jodå, det kommer nog inte bli idag. bakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Jodå, det kommer nog inte bli idag. bakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:55I dag känner jag mig glad som inte är bakiiiiiiiiiiis (L)
I dag känner jag mig glad som inte är bakiiiiiiiiiiis (L)
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2008, 17:56Jag är nöjd för jag är nästan aldrig bakis. Högst 2 ggr per år eller så (H)
Jag är nöjd för jag är nästan aldrig bakis. Högst 2 ggr per år eller så (H)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:59Jag är glad för att jag tagit mig igenom Tjejmilen och det är över!
Jag är glad för att jag tagit mig igenom Tjejmilen och det är över!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:00Jag blir inte direkt illamående och måste springa och spy eller så, men huvudet känns alltid lite tungt och kroppen sanslöst seg.
Jag blir inte direkt illamående och måste springa och spy eller så, men huvudet känns alltid lite tungt och kroppen sanslöst seg.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:41I dag känns det tjyvtjockt!
Köpte nya batterier till vågen för att se vad den hade att förtälja om sommarens brist på motion. Den visar 219 kg!!!!!!!!!!!
Trots att jag står på tå.... :@
I dag känns det tjyvtjockt!
Köpte nya batterier till vågen för att se vad den hade att förtälja om sommarens brist på motion. Den visar 219 kg!!!!!!!!!!!
Trots att jag står på tå.... :@
Quote from Fredrik Närenfors on 31 August 2008, 19:30Det var inte roligt Mimmi. Har du provat att stå på ett ben?
Det var inte roligt Mimmi. Har du provat att stå på ett ben?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:32...eller parallellkoppla batterierna....
...eller parallellkoppla batterierna....
Quote from Jan Lundquist on 31 August 2008, 19:42Är du säker på att vågen inte visar Pounds?
Är du säker på att vågen inte visar Pounds?
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:43eller Stones?
eller Stones?