Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 07:22Jonas, Dags att byta avatar!
Jonas, Dags att byta avatar!
Quote from Christian Wahlberg on 25 August 2008, 08:38Om jag följer ditt tema skulle det bli nåt sånt här då?
BILD:http://freenet-homepage.de/seesternchen/stitch.gif
Om jag följer ditt tema skulle det bli nåt sånt här då?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 08:46men Jonas! du får surfa med hjälm+visir framöver! vad hände? ett trick som gick överstyr?
men Jonas! du får surfa med hjälm+visir framöver! vad hände? ett trick som gick överstyr?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 08:50Jag tror att han lekte stor vithaj i hajdräkt och skulle käka.
Jag tror att han lekte stor vithaj i hajdräkt och skulle käka.
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 08:53sig själv?
sig själv?
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 09:05Brädan..
Brädan..
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 09:17hade varit smartare att nafsa på nån våtdräktsbeklädd brud. definitivt snällare mot tänderna!
tänk på det, Jonas!
hade varit smartare att nafsa på nån våtdräktsbeklädd brud. definitivt snällare mot tänderna!
tänk på det, Jonas!
Quote from Christian Wahlberg on 25 August 2008, 09:28Jag tänker på det, tro mig. Och dom hade inte ens behövt ha våtdräkt på sig 😉
Jag tänker på det, tro mig. Och dom hade inte ens behövt ha våtdräkt på sig 😉
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 09:33jag var själv väldigt het i våtdräkt häromdagen, är lite förvånad att ingen nafsade mig i ändan? hm.
jag var själv väldigt het i våtdräkt häromdagen, är lite förvånad att ingen nafsade mig i ändan? hm.
Quote from Christian Wahlberg on 25 August 2008, 10:28Inga hajar hos dig heller mao? Annars brukar det vara väldigt sällsynt med tjejer i den där sporten.
Inga hajar hos dig heller mao? Annars brukar det vara väldigt sällsynt med tjejer i den där sporten.