Quote from Fredrik Olsson on 23 August 2008, 14:01> Helena: Helt riktigt, vad är 35 mil mot en annan världsdel 😀
> Helena: Helt riktigt, vad är 35 mil mot en annan världsdel 😀
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 14:08Ja, CalGustav o Silvia.
Ja, CalGustav o Silvia.
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 15:01Idag känner jag mig lite lagomt nöjd för att jag igår kväll/natt satt uppe till strax efter 4 och prata med en kille jag varit (och kanske fortfarande är) lite så där lagomt förtjust i 😉
Idag känner jag mig lite lagomt nöjd för att jag igår kväll/natt satt uppe till strax efter 4 och prata med en kille jag varit (och kanske fortfarande är) lite så där lagomt förtjust i 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 15:03Stefan+Marie=sant, alltså? 😉
Stefan+Marie=sant, alltså? 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 16:26Jaha, är det så dert ligger till...?;)
Jaha, är det så dert ligger till...?;)
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 17:23VA!? 😮
...
Hmm... Hoppas ni mena Anne Mari
VA!? 😮
...
Hmm... Hoppas ni mena Anne Mari
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:22Att döma av hans bild verkar han väl inte direkt vara en looker, men han har väl ändå inte förtjänat det där Marie?
Att döma av hans bild verkar han väl inte direkt vara en looker, men han har väl ändå inte förtjänat det där Marie?
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:25Va? Jag? Vem? Hur?
Va? Jag? Vem? Hur?
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:36Jag gillar inte att folk, får för sig saker. 🙂
Menade inget illa om honom. 😛 Men hela namn+namn=sant grejen, är inte riktigt något som ja passar mig 😛 Och jag har en tendens att vara/bli reserverad när folk får för sig saker 😛
Anyhoooow....
Jag gillar inte att folk, får för sig saker. 🙂
Menade inget illa om honom. 😛 Men hela namn+namn=sant grejen, är inte riktigt något som ja passar mig 😛 Och jag har en tendens att vara/bli reserverad när folk får för sig saker 😛
Anyhoooow....
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:40Marie, tror inte det var illa menat från någon, men eftersom både du och Stefan skrev att ni hade haft ett trevligt telefonsamtal under natten så...;)
Marie, tror inte det var illa menat från någon, men eftersom både du och Stefan skrev att ni hade haft ett trevligt telefonsamtal under natten så...;)