Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:38Om man skulle äta ett litet Toblerone på fyrahundra gram.
Om man skulle äta ett litet Toblerone på fyrahundra gram.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 14:54Idag känner jag mig lite less för att jag inte har någon att dela en flaska vin med ikväll, veckans bästa afton.
Idag känner jag mig lite less för att jag inte har någon att dela en flaska vin med ikväll, veckans bästa afton.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:08Tackar så mycket för födelsedagsgratulationerna! Ärligt talat så känner jag mig inte speciellt mycket äldre än igår, men å andra sidan fyller jag egentligen inte förrän kl. 23:49 ikväll, så det kanske är då antalet rynkor och gråa hårstrån fördubblas på
Tackar så mycket för födelsedagsgratulationerna! Ärligt talat så känner jag mig inte speciellt mycket äldre än igår, men å andra sidan fyller jag egentligen inte förrän kl. 23:49 ikväll, så det kanske är då antalet rynkor och gråa hårstrån fördubblas på
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:08Du kan komma hit! Jag har också vin! Men ingen att dela med för tillfället..
Idag känner jag mig riktigt nöjd för att funbeat tröjan sitter lite bättre nu än den gjorde för 2-3 veckor sedan 😉
Du kan komma hit! Jag har också vin! Men ingen att dela med för tillfället..
Idag känner jag mig riktigt nöjd för att funbeat tröjan sitter lite bättre nu än den gjorde för 2-3 veckor sedan 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:08Ta tåget ner hit Helena, jag behöver få i mig lite alkohol.
Glöm inte vinet bara.
Ta tåget ner hit Helena, jag behöver få i mig lite alkohol.
Glöm inte vinet bara.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:31Hmm David, vill också ha...så gott:-)
Hmm David, vill också ha...så gott:-)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 19:21Idag är jag glad för att Jörgen Persson vann kvartsfinalen.
Idag är jag glad för att Jörgen Persson vann kvartsfinalen.
Quote from Fredric Lagerström on 22 August 2008, 19:44Ja det var kul! Grabben (Jörgen) är faktiskt 42 bast. Ja och så är jag lite glad med för att vi städat grabbens (min son på 12 bast) rum här. Allti nåt.
Ja det var kul! Grabben (Jörgen) är faktiskt 42 bast. Ja och så är jag lite glad med för att vi städat grabbens (min son på 12 bast) rum här. Allti nåt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 19:51Jag är glad av den enkla anledningen att det är fredag!
Jag är glad av den enkla anledningen att det är fredag!
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 23:14I morgon är jag glad för att Jörgen vinner semifinalen!
I morgon är jag glad för att Jörgen vinner semifinalen!