Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 03:36http://en.wikipedia.org/wiki/Wang_Hao_(table_tennis)
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 04:33hmmmmmmmmmmmm
Just nu känner jag mig JULIG! När jag lyssnar på:
np: Star Wars Christmas Album - Sleigh Ride Christmas In The Stars - STAR WARS Christmas Album
(och lite nördig)
hmmmmmmmmmmmm
Just nu känner jag mig JULIG! När jag lyssnar på:
np: Star Wars Christmas Album - Sleigh Ride Christmas In The Stars - STAR WARS Christmas Album
(och lite nördig)
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 09:41Det gjorde han inte, men vi får hoppas på bronsmatchen.
Det gjorde han inte, men vi får hoppas på bronsmatchen.
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 09:44Jag är glad ändå!
Jag är glad ändå!
Quote from Fredrik Olsson on 23 August 2008, 10:13Idag känner jag mig glad för att hela eftermiddagen/kvällen igår satt jag och pratade med en singelkvinna. Tiden bara försvann 🙂
Idag känner jag mig glad för att hela eftermiddagen/kvällen igår satt jag och pratade med en singelkvinna. Tiden bara försvann 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 10:19Åh, va mysigt Stefan!
Åh, va mysigt Stefan!
Quote from Lotta Lindström on 23 August 2008, 10:29Känner mig både glad och lite stressad. Åker till Grekland imorgon bitti och då ska min nya lägenhet äntligen tapetseras om. Måste packa resväskan och flytta på sakerna. Behöver hjälp med det men har inte fått tag på nån än...
Känner mig både glad och lite stressad. Åker till Grekland imorgon bitti och då ska min nya lägenhet äntligen tapetseras om. Måste packa resväskan och flytta på sakerna. Behöver hjälp med det men har inte fått tag på nån än...
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 12:37http://en.wikipedia.org/wiki/Wang_Liqin
Quote from Fredrik Olsson on 23 August 2008, 12:47Tack A M 🙂
Jo, det är mysigt att hitta en själavän, men sen ska ju personkemi och sånt fungera när man träffas också. Sen så är det 35 mil mellan oss, men va f*n, en dryg vätternrunda, man är ju där på en halv dag (H)
Tack A M 🙂
Jo, det är mysigt att hitta en själavän, men sen ska ju personkemi och sånt fungera när man träffas också. Sen så är det 35 mil mellan oss, men va f*n, en dryg vätternrunda, man är ju där på en halv dag (H)
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 13:1135 mil är ingenting. Det finns par från olika världsdelar som lyckats få ihop det:-)
35 mil är ingenting. Det finns par från olika världsdelar som lyckats få ihop det:-)