Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 16:19Jobbat hårt idag fram till eftermiddasfikat. Har inte sänkt nån server idag. Har hållt fingrarna i styr. Gjorde nåt annat dumt, anmälde mig till VR, å nu ska jag leta ny fixie.
Jobbat hårt idag fram till eftermiddasfikat. Har inte sänkt nån server idag. Har hållt fingrarna i styr. Gjorde nåt annat dumt, anmälde mig till VR, å nu ska jag leta ny fixie.
Quote from Fredric Lagerström on 17 October 2008, 16:35Bruse, bygg din egen vettja! Finns hur mkt som helst att kolla på denna site:
http://www.fixedgeargallery.com/contest/pathracer/index2.htmOch Berit tänk på att: "Ett väl utfört arbete skänker inre frid och är den grund varpå samhället vilar" 😉
Bruse, bygg din egen vettja! Finns hur mkt som helst att kolla på denna site:
http://www.fixedgeargallery.com/contest/pathracer/index2.htm
Och Berit tänk på att: "Ett väl utfört arbete skänker inre frid och är den grund varpå samhället vilar" 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 17:27Jösses, Aadu, var hittade du det där citatet?! 🙂 Det där med samhällets grund kanske man kan få till sanning med lite god vilja, men om det är inre frid jag söker, så inte känns det som om jobbet är rätt ställe direkt... Skulle helt klart föredra en str
Jösses, Aadu, var hittade du det där citatet?! 🙂 Det där med samhällets grund kanske man kan få till sanning med lite god vilja, men om det är inre frid jag söker, så inte känns det som om jobbet är rätt ställe direkt... Skulle helt klart föredra en str
Quote from ellen olsson on 17 October 2008, 17:47Berit: Jag utgår från att du vet svaret. Annars får du hemläxa till jul... 😉
Berit: Jag utgår från att du vet svaret. Annars får du hemläxa till jul... 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 17:56OK, får väl erkänna att det blev hemläxa. Men nu vet jag, och skäms lite grann att jag inte kan min Karl-Bertil Jonsson bättre än så! 🙂
OK, får väl erkänna att det blev hemläxa. Men nu vet jag, och skäms lite grann att jag inte kan min Karl-Bertil Jonsson bättre än så! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 19:44Hahahaaa Hasse-Basse ..."rökt upp en hel soffa på 60-talet".... Heheee 😀
Berit: mjaah. Hur får man annars sparken utan att behöva säga upp sig själv? Funny walk? Moona? Inte duscha på ett år? Tänkte att surfa ändå kunde vara ett ganska smidigt sätt.
Br
Hahahaaa Hasse-Basse ..."rökt upp en hel soffa på 60-talet".... Heheee 😀
Berit: mjaah. Hur får man annars sparken utan att behöva säga upp sig själv? Funny walk? Moona? Inte duscha på ett år? Tänkte att surfa ändå kunde vara ett ganska smidigt sätt.
Br
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 19:58Då får tant Carina maka sig häråt bums!
Då får tant Carina maka sig häråt bums!
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 20:35Har jag fått sparken på måndag så flyttar jag över! En hyra mindre så jag fortfarande har råd med min überskidvinter som stundar. Du har bredband va?
Har jag fått sparken på måndag så flyttar jag över! En hyra mindre så jag fortfarande har råd med min überskidvinter som stundar. Du har bredband va?
Quote from Rasmus Olsson on 17 October 2008, 21:10Smilband åxå. Men varför ska du få sparken?
Smilband åxå. Men varför ska du få sparken?
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 07:15Godmorgon till er morgonpigga.
Idag känner jag mig stark och laddad trorts dåligt med sömn.Upp å hoppa!!! (V)
Ska tänka lite x-tra på Berit idag medans jag irrar runt omkring i U-a idag.
För jag e leeedig.... 😉(H:) www.raiduppsala.nu (H:)
Godmorgon till er morgonpigga.
Idag känner jag mig stark och laddad trorts dåligt med sömn.
Upp å hoppa!!! (V)
Ska tänka lite x-tra på Berit idag medans jag irrar runt omkring i U-a idag.
För jag e leeedig.... 😉
(H:) http://www.raiduppsala.nu (H:)