Quote from Charlotte Skoglund on 18 October 2008, 07:18godmorgon nu ska cykeln gränsas o kylan testas:-)
godmorgon nu ska cykeln gränsas o kylan testas:-)
Quote from Rasmus Olsson on 18 October 2008, 07:26Kyla? det är ju flera plusgrader, nämligen fyra. Blir kortbyxor idag med.
Kyla? det är ju flera plusgrader, nämligen fyra. Blir kortbyxor idag med.
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 13:21Varmt på NICk spåret.
Känner mig på bättre humör, förkylningen verkar ha släppt.
Varmt på NICk spåret.
Känner mig på bättre humör, förkylningen verkar ha släppt.
Quote from Rasmus Olsson on 18 October 2008, 15:13Känner mig lerig. Fick höra att hela Bogesundslandet står på lera. Nu har jag med mig massa med mig hem. Snart blire stopp i avloppet.
Känner mig lerig. Fick höra att hela Bogesundslandet står på lera. Nu har jag med mig massa med mig hem. Snart blire stopp i avloppet.
Quote from Charlotte Skoglund on 18 October 2008, 19:09hade 0an när jag stack men 12 när jag åkte hem
skönt med cykling nu ska jag bara kolla kvalet på motogp o sedan hoppa in i duchen o svepa en bira för det är jag värd aahhhhhhhh
hade 0an när jag stack men 12 när jag åkte hem
skönt med cykling nu ska jag bara kolla kvalet på motogp o sedan hoppa in i duchen o svepa en bira för det är jag värd aahhhhhhhh
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:22I dag känner jag mig deppig för jag har fått reda på att tjejen jag haft världens crush på i flera veckor, har pojkvän redan.
All the good ones are taken! :@
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
I dag känner jag mig deppig för jag har fått reda på att tjejen jag haft världens crush på i flera veckor, har pojkvän redan.
All the good ones are taken! :@
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 20 October 2008, 23:31Jösses Rasmus. Du får kolla upp såna basics innan du går ner i en cruch.
Har hon inte en syster eller något sådant annat liknande du kan engagera dej i?
Det kommer att lösa sej! (t+)
Jösses Rasmus. Du får kolla upp såna basics innan du går ner i en cruch.
Har hon inte en syster eller något sådant annat liknande du kan engagera dej i?
Det kommer att lösa sej! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 23:57Äh, jag tyckte ändå jag fick reda på det rätt tidigt!
Råkade ut för i stort sett exakt samma sak för två år sen, med en annan tjej. Den gången gick jag runt och trånade i över ett år innan jag fick reda på det... Fast den tjejen var alltid väldigt avstånd
Äh, jag tyckte ändå jag fick reda på det rätt tidigt!
Råkade ut för i stort sett exakt samma sak för två år sen, med en annan tjej. Den gången gick jag runt och trånade i över ett år innan jag fick reda på det... Fast den tjejen var alltid väldigt avstånd
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 00:29Note to self: Do not hum the wedding march when you are on skype with the guy of your infatuation!!!
Men det var lätt värt det 😉 5-6timmar på Skype, bara ikväll :O
Note to self: Do not hum the wedding march when you are on skype with the guy of your infatuation!!!
Men det var lätt värt det 😉 5-6timmar på Skype, bara ikväll :O
Quote from Fredric Lagerström on 21 October 2008, 09:00Ja Rasmus i det perspektivet är ju ett par veckor inte mycke. Du fick reda på det rätt tidigt ändå. Ett par veckor är inte så mycke alls. (t+)
Jag känner mej ganska XXXXXX nu för jag försöker översätta en tysk text om trådtillverkning till svenska.
Dom s
Ja Rasmus i det perspektivet är ju ett par veckor inte mycke. Du fick reda på det rätt tidigt ändå. Ett par veckor är inte så mycke alls. (t+)
Jag känner mej ganska XXXXXX nu för jag försöker översätta en tysk text om trådtillverkning till svenska.
Dom s