Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Jadu Rasmus, det är hårt att få veta att tjejen man dejtat ett tag, kört dubbelt. Sånt gör ont.

Det är desutom rätt oattraktivt med vänsterprassel så för mig skulle det vara lätt att gå vidare.

Bättre lycka nästa gång Rasmus 🙂

Nja, jag har inte dejtat henne. Jag har bara varit väldigt intresserad av henne sen vi började samma kurs för några veckor sen. Hon vet inget om vad jag känner, och som det nu ser ut, kommer hon aldrig få veta det heller.

On Topic:

Idag känner jag mig x för att x (H)

Jag har ingen erfarenhet av en kastrations inverkan på det mänskliga känslolivet.

Jag vet dock att om du tar en hingst för sent så är det större sannolikhet att han även som valack beter sig hingstigt än om han tas tidigt. Det är inte ovanligt att de for

Ikväll känner jag mig förbryllad för att jag fortfarande inte vet var jag har honom...

Hmm.. Jag känner mig.. (L) för att (L) ? Funkar det? 🙂

Han driver mig till vansinne, på ett bra sätt 🙂 Hans röst får mig att smälta (H:)

Aadu,
tyska är ju ett helt fantastiskt underbart språk, sättet de har strikta REGLER för allt. Precis a l l t. Som de sen skapar massor av undantag från så man egentligen kan free styla rätt mycket.
Och så staplar de alla verben i slutet.

När jag plugga

Haha, det var det roligaste jag läst idag! 😀

Tyska? Vem bryr sig? 😉