Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:34Lisa,
hoppsan, ett tag där rodnade jag innan jag såg bilden en bit ovanför, tänkte att det där var väl lite FÖR ... även för den här tråden 😀man kanske inet ska sitta här och försöka förstå saker när man är lite feberdimmig ...
Lisa,
hoppsan, ett tag där rodnade jag innan jag såg bilden en bit ovanför, tänkte att det där var väl lite FÖR ... även för den här tråden 😀
man kanske inet ska sitta här och försöka förstå saker när man är lite feberdimmig ...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 20:39Ja, var är de, LLH och Marlene? Kom tillbaka!
Ja, var är de, LLH och Marlene? Kom tillbaka!
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:05My Gooood!!!!
HUR kunde jag glömma namnet Marléne? Min dotter heter ju så!!!????...
My Gooood!!!!
HUR kunde jag glömma namnet Marléne? Min dotter heter ju så!!!????...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:21Borde det inte vara obligatoriskt att meddela att man träffat någon innan man lämnar forumet?? Det hör väl till vanligt vett att man säger hejdå!?
Borde det inte vara obligatoriskt att meddela att man träffat någon innan man lämnar forumet?? Det hör väl till vanligt vett att man säger hejdå!?
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:21Sicket tjat...
Sicket tjat...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:21Går det inte att deleta tripletter??
Går det inte att deleta tripletter??
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:31Tjena Helena. Hakat upp dej lite? 🙂
Tjena Helena. Hakat upp dej lite? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:32@Carina
Lugna puckar! Den får plats, var så säker... 😉@ Helena
Jag går väl förihällvätta inte å köper en carbon hoj för å sedan kladda dit en pakethållare!!! 🙂
@Carina
Lugna puckar! Den får plats, var så säker... 😉
@ Helena
Jag går väl förihällvätta inte å köper en carbon hoj för å sedan kladda dit en pakethållare!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:38Om Jonas slaggar på soffan, så får nog cykeln plats i sängen...
Om Jonas slaggar på soffan, så får nog cykeln plats i sängen...
Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:41Bra lösning Helena (t+)
Fast alla andra cyklarna då??
Bra lösning Helena (t+)
Fast alla andra cyklarna då??