Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Och varför skulle inte din bror kunna hälsa på om du had pojkvän? Jag förstår dig...

Han ska inte hälsa på, han ska bo här i några veckor eller månader. Det hade varit omöjligt om jag varit sambo. Vilket jag nu alltså är väldigt påmind om att jag inte är...

Tack

Hej! Idag känner jag mig som att jag har blivit överkörd av ett tåg, Körde Ett Core pass igår för hela överkroppen sen ett spinningpass. Känns som jag har ont i varenda del av kroppen. o jag ska iväg o träna ben idag.. Hur ska detta gå!?

Annars känns det

Mia J - kan hon ha menat det ur ett rent praktiskt perspektiv? Även om man visst kan ha inneboende även om man är sambo.

Idag känner jag mig som en shopaholic, har spenderat alltför mycket tid åt att surfa runt på nätbutikers hemsidor.

Julia, inte om man bor på 48 kvadrat 😉 Jag antar att hon menade det ur något slags praktiskt perspektiv, men det gör inte så stor skillnad. Det är iallafall inte lika jobbigt idag, vad lite sömn kan göra skillnad.

Välkommen Christian!

Tack så mycket =) Värkar vara ett väldigt trevligt Forum detta tycker jag 😀

Idag känner jag mig sketanervööööös, för att jag ska vara på en jobbintervju om en dryg timme. Kul, men pirrigt. Jobbet är på gångavstånd hemifrån (VILL HA!!!), så jag ska ta mig en stilla promenad i solskenet dit om en stund. Betydligt bättre för nervern

Lycka till.

Hoppas intervjun gick bra!

Tack båda två! Jag vet inte riktigt hur det gick, men det vet jag aldrig förrän de ringer och talar om det för mig... 🙂 95 sökande på ett helt vanligt labbjobb med projektanställning på kanske ett par år, så man ska väl vara glad över en intervju i alla