Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 13:37>istället måste jag ha ett Samtal med en person jag i onsdags inte ens visste existerade
Killens vårdare? 🙂
>istället måste jag ha ett Samtal med en person jag i onsdags inte ens visste existerade
Killens vårdare? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 13:41Haha Peter 😉
Menar såklart killen. Vi träffades i onsdags för första gången någonsin, visst går det att bestämma sig för ett förhållande på den tiden, men det kan knappast vara särskilt vanligt.
Haha Peter 😉
Menar såklart killen. Vi träffades i onsdags för första gången någonsin, visst går det att bestämma sig för ett förhållande på den tiden, men det kan knappast vara särskilt vanligt.
Quote from Rasmus Olsson on 1 December 2008, 14:07Mia, nu vet jag inte vad vi inte är överens om?
Att det finns saker att jobba med tror jag nog alla är med på. Men detta har jag inte sagt något om, så vad är det för förhastade slutsatser du drar om något jag aldrig sagt? Lite obehagligt att få åsikter
Mia, nu vet jag inte vad vi inte är överens om?
Att det finns saker att jobba med tror jag nog alla är med på. Men detta har jag inte sagt något om, så vad är det för förhastade slutsatser du drar om något jag aldrig sagt? Lite obehagligt att få åsikter
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 14:22Bruse, jag drar inte några förhastade slutsatser, utan poängterar att jag inte håller med dig om Gudrun&co. Sen skrev jag hur jag personligen ställer mig till det.
Nu har vi båda skrivit varandra på pannan, hoppas ingen använde tusch!
Inte helt orelat
Bruse, jag drar inte några förhastade slutsatser, utan poängterar att jag inte håller med dig om Gudrun&co. Sen skrev jag hur jag personligen ställer mig till det.
Nu har vi båda skrivit varandra på pannan, hoppas ingen använde tusch!
Inte helt orelat
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 17:43Mia:
Antar att din brorsa blir nöjd över att få hela lägenheten för sig själv. Du flyttar väl in till grabben? 😀
Mia:
Antar att din brorsa blir nöjd över att få hela lägenheten för sig själv. Du flyttar väl in till grabben? 😀
Quote from Björn Eriksson on 3 December 2008, 01:45On topic:
Idag känner jag mig sjukt jävla jättetrött för att jag fick för mig att det varken räckte med två timmars promenad eller PT-cirkel eller danspass. Utan körde alttihop i sträck, efter två veckors träningsfrånvaro.
(H:)
On topic:
Idag känner jag mig sjukt jävla jättetrött för att jag fick för mig att det varken räckte med två timmars promenad eller PT-cirkel eller danspass. Utan körde alttihop i sträck, efter två veckors träningsfrånvaro.
(H:)
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 06:44Känner mig lite sliten....
Vakna vid 2 och kunde inte sova mer.
Har sett allt skit som går att se på tv... 🙁
Känner mig lite sliten....
Vakna vid 2 och kunde inte sova mer.
Har sett allt skit som går att se på tv... 🙁
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 13:33Idag känner jag mig otålig för att jag inte har tränat på snart en vecka och är förkyld. URK!
Idag känner jag mig otålig för att jag inte har tränat på snart en vecka och är förkyld. URK!
Quote from Rasmus Olsson on 9 December 2008, 13:43En vecka? Jag har inte tränat på fem veckor, knappt gått något alls!
Snacka om frustrerad man!
En vecka? Jag har inte tränat på fem veckor, knappt gått något alls!
Snacka om frustrerad man!
Quote from Fredric Lagerström on 9 December 2008, 13:45Wow ,vad snygg du e i din löparoutfit Evelina!
Jag sitter här och frustar glatt! 😉
Wow ,vad snygg du e i din löparoutfit Evelina!
Jag sitter här och frustar glatt! 😉