Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Idag känner jag mig otroliggt glad! Detta för att jag lbev av med gipset från högerfoten efter 6 vecokr i tisdags. Detta då jag bröt vadbenet strax ovanför fotknölen.

Och ikväll körde jag mitt första box-pass redan, och gick hur bra som helst att använda

Känner mig sliten.......

Var hos den sjuka gymnasten i torsdags och blev efter konsultationer förbjuden att cykla också!!! Alltså, jag får inte gå långpromenader, inte springa och inte cykla! Det var ok att ligga i soffan och äta chokladpraliner dock...och att simma.
Förbannade b

Johan, jag har haft samma situation som du i 7 veckors tid nu. Har enbart simmat pga benhinnorna. Blir så sur när jag ser alla andra som är ute och springer, slår vad om att de gör det enbart för att retas...

Stackare...
Det är därför jag inte går till läkare...
Vill juh inte få spanska flaggan klistrad i pannan. (t-)

Vaknade med världens halsont i morse. Bläääää. Känner mej helt klart x därför att x. Ger det 2-3dar, läsa, dricka mycket, sova. Choklad, jordnötter, ventoline, flutide.

Men tack och lov är benhinnorna okej.

Låter ju som en skön semester... Kan nästan tänka mig att byta.

#

Idag känner jag mig hoppfull för att jag bara har två dagar kvar till 2½ veckas ledighet. Hurra!!

Idag känner jag mig irriterad!! Åkt på influensa... eller är det fågelinfluensa tro, efter alla hönsgårdstrådar här inne de senaste dagarna?

Min träningshelg sket sig iaf, tänkte ju köra en hårdhelg innan jag åker hem till föräldrarna över jul. 🙁