Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 01:02fågelinfluensa akta så att inte SMI hör då åker du på julkarantän i någon liten hönsbur.
fågelinfluensa akta så att inte SMI hör då åker du på julkarantän i någon liten hönsbur.
Quote from Fredric Lagerström on 18 December 2008, 10:42800!
Ja det blir säkert träning under jul och nyår. Att springa på julafton före Kalle är en höjdare. Skall även paddla kajak då hoppas jag. Julpaddling!
800!
Ja det blir säkert träning under jul och nyår. Att springa på julafton före Kalle är en höjdare. Skall även paddla kajak då hoppas jag. Julpaddling!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 15:26Bara jag bli av med snuva å feber så... Är själv ledig från å med måndag tills den 12/1. 😀
Bara jag blir frisk, så ska de tränas. På det otroligt lyxiga gymet hemma i Grästorp! Förmodligen så långt ifrån SATS Stureplan ni kan tänka er. Vikterna är så kan
Bara jag bli av med snuva å feber så... Är själv ledig från å med måndag tills den 12/1. 😀
Bara jag blir frisk, så ska de tränas. På det otroligt lyxiga gymet hemma i Grästorp! Förmodligen så långt ifrån SATS Stureplan ni kan tänka er. Vikterna är så kan
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 16:17På gärdena i Grästorp?
På gärdena i Grästorp?
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 16:28Jepp, i en gammal lada med vindpinat tak och snett hängande dörrar.
Skivstång? Den fixar vi med ett kvastskaft och en hink nymjölkad mjölk hängandes på var sida. Blir det för tungt tar vi lättmjölk istället!
Jepp, i en gammal lada med vindpinat tak och snett hängande dörrar.
Skivstång? Den fixar vi med ett kvastskaft och en hink nymjölkad mjölk hängandes på var sida. Blir det för tungt tar vi lättmjölk istället!
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 16:31Längdåkningen?
Längdåkningen?
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 16:36Ah, nä, tandådalen blir det, med gamla kompisgänget "hemifrån". 🙂
Ah, nä, tandådalen blir det, med gamla kompisgänget "hemifrån". 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 07:10Jag drar till Tandådalen på söndag, ses vi anders????
Jag drar till Tandådalen på söndag, ses vi anders????
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 13:07Jag är redan i Tandådalen eftersom jag bor här...just nu soldis och 0 grader.Igår regnade det och var 3 plus,så nu är all snö på vägarna borta och dom fina vita träden är gröna och trista.
Nu när klockan är 17.00 har temperaturen krypigt ner till -6 grade
Jag är redan i Tandådalen eftersom jag bor här...just nu soldis och 0 grader.Igår regnade det och var 3 plus,så nu är all snö på vägarna borta och dom fina vita träden är gröna och trista.
Nu när klockan är 17.00 har temperaturen krypigt ner till -6 grade
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 21:14ohhh paddling,
ett fjärran minne från svunna sommartider.
Jag skulle behöva köpa en rejäl paddeljacka för att kunna ge mig ut nu.
Men gryyyyymt avundsjuk är jag.
ohhh paddling,
ett fjärran minne från svunna sommartider.
Jag skulle behöva köpa en rejäl paddeljacka för att kunna ge mig ut nu.
Men gryyyyymt avundsjuk är jag.