Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Appapp, händerna på täcket!

Självklart är jag och mina beslut alltid korrekta och felfria.
😉

Bruse P: Jag vet hur du känner dig. Been there, done that. Det är som att man glömmer hur det känns att träna till slut, eller hur? Avundas dig inte och hoppas att du snart kommer igång igen och att du blir fri från vad det nu är som gör att du inte kan t

Idag känner jag mig väldigt mamma-stolt för att min äldsta grabb fick Fredspriset (dvs. bästa kompis) när 4:e-klassarna valde "nobelpristagare" i ett antal ämnen. Slöjd, matte, SO och musik i all ära, men bästa kompis måste väl ändå vara bäst av allt?! (

Jaa, komnpis är bättre än massa konstiga ämnen...Kul!

Det var väl det jag misstänkte, men jag tyckte det var bäst att få det bekräftat av en opartisk källa. 🙂

Jag fick kompispris en gång i tiden.
Kommer ihåg att jag var duktigt stolt över det.
De e det enda pris som vart något värt.
Grattulera grabben....

Idag känner jag mig laddad.
Ska på träningsläger för längdskidåkning.
Ska bli very intressant, ty jag inte

Jag är nog stoltare än vad han är, tror jag, men det är väl kanske inte helt ovanligt bland föräldrar... 🙂 Jag berättade för min mamma och mindes än hur hon blev vald till Bästa Kompis i 7:e klass, så kanske är det sånt som fastnar, trots allt.

Men hur

Angående Falköping så förnekar jag min närvaro.
Det är inget jag minns något av.... 😉

Skidor...?
Varför inte?
Har nog inget bra svar där.
Var på teamsportia å kolla lite allmänt och fick se ett par längdskidor.
Impulsgrej typ.
Hoppas det e kul bara. Kos

Om du nu skulle vilja minnas lite av helgen i Falköping så finns den rätt väl dokumenterad här på Funbeat! Vi ska nog kunna hitta vilken tråd det var utan alltför stort besvär. Mycket kärlek till Bruse och mycket kreativ stavning, om jag minns rätt. 🙂