Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig x för att x. …
You need to log in to create posts and topics.

Det va ju tur - tänk så lite träning om du hade haft nästgårds! 😉

Berit du får väl flytta över till solsidan så slipper du pendla 🙂

Om jag nu trodde på att ni verkligen har mera sol norr om stan så kunde vi ju diskutera saken, Hasse... 🙂 Fast jag tror ungarna skulle protestera om jag föreslog flytt och skolbyte. Dessutom är det rätt bekvämt att ha barnvakterna (mina föräldrar och ib

Idag känner jag mig besviken på vår moder Natur för att solen inte behaga lysa så mycket som jag ville i morse 🙁

Har stått ute i Morga (naturreservat)sedan 6 i morse å väntat på solen ska dyka upp. #&¤!¤"
Men inte då.... Fick ge upp vid 7.30 rycket.
Id

Idag har jag haft en nära-sex-upplevelse, så nära man kan komma när man är själv. Åh, jag ryser bara jag tänker på vad skönt det var.

Hittade nya erogena zoner alldeles nyss. Tog bort allt bandage på högerfoten och fick tvätta den för första gången på 3,

Idag känner jag mig konfunderad eftersom en stilla flirt verkar ha utvecklat sig till ett förhållande utan att jag blev tillfrågad....

Mia, för killar finns inget som heter "stilla flört", det borde du veta vid det här laget.

Peter, gör det inte? Åh fan...

Vid det här laget vet jag att olikheterna mellan personer är större än de mellan könen.

Jag känner mig snuvad, jag trodde vi byggde upp för en lång och givande flirt, istället måste jag ha ett Samtal med en person jag i onsdags inte ens visste existerad

Mia, du har kommit till en stor insikt. Visst är det större skillnader mellan folk än mellan kön. Synd bara att inte alla har förstått det (läs Gudrun & Co)