Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:19Det va ju tur - tänk så lite träning om du hade haft nästgårds! 😉
Det va ju tur - tänk så lite träning om du hade haft nästgårds! 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 18:25Berit du får väl flytta över till solsidan så slipper du pendla 🙂
Berit du får väl flytta över till solsidan så slipper du pendla 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2008, 18:57Om jag nu trodde på att ni verkligen har mera sol norr om stan så kunde vi ju diskutera saken, Hasse... 🙂 Fast jag tror ungarna skulle protestera om jag föreslog flytt och skolbyte. Dessutom är det rätt bekvämt att ha barnvakterna (mina föräldrar och ib
Om jag nu trodde på att ni verkligen har mera sol norr om stan så kunde vi ju diskutera saken, Hasse... 🙂 Fast jag tror ungarna skulle protestera om jag föreslog flytt och skolbyte. Dessutom är det rätt bekvämt att ha barnvakterna (mina föräldrar och ib
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 08:45Idag känner jag mig besviken på vår moder Natur för att solen inte behaga lysa så mycket som jag ville i morse 🙁
Har stått ute i Morga (naturreservat)sedan 6 i morse å väntat på solen ska dyka upp. #&¤!¤"
Men inte då.... Fick ge upp vid 7.30 rycket.
Id
Idag känner jag mig besviken på vår moder Natur för att solen inte behaga lysa så mycket som jag ville i morse 🙁
Har stått ute i Morga (naturreservat)sedan 6 i morse å väntat på solen ska dyka upp. #&¤!¤"
Men inte då.... Fick ge upp vid 7.30 rycket.
Id
Quote from Rasmus Olsson on 30 November 2008, 10:19Idag har jag haft en nära-sex-upplevelse, så nära man kan komma när man är själv. Åh, jag ryser bara jag tänker på vad skönt det var.
Hittade nya erogena zoner alldeles nyss. Tog bort allt bandage på högerfoten och fick tvätta den för första gången på 3,
Idag har jag haft en nära-sex-upplevelse, så nära man kan komma när man är själv. Åh, jag ryser bara jag tänker på vad skönt det var.
Hittade nya erogena zoner alldeles nyss. Tog bort allt bandage på högerfoten och fick tvätta den för första gången på 3,
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 12:47Idag känner jag mig konfunderad eftersom en stilla flirt verkar ha utvecklat sig till ett förhållande utan att jag blev tillfrågad....
Idag känner jag mig konfunderad eftersom en stilla flirt verkar ha utvecklat sig till ett förhållande utan att jag blev tillfrågad....
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 13:02Mia, för killar finns inget som heter "stilla flört", det borde du veta vid det här laget.
Mia, för killar finns inget som heter "stilla flört", det borde du veta vid det här laget.
Quote from Rasmus Olsson on 1 December 2008, 13:10Peter, gör det inte? Åh fan...
Peter, gör det inte? Åh fan...
Quote from Funbeat user on 1 December 2008, 13:30Vid det här laget vet jag att olikheterna mellan personer är större än de mellan könen.
Jag känner mig snuvad, jag trodde vi byggde upp för en lång och givande flirt, istället måste jag ha ett Samtal med en person jag i onsdags inte ens visste existerad
Vid det här laget vet jag att olikheterna mellan personer är större än de mellan könen.
Jag känner mig snuvad, jag trodde vi byggde upp för en lång och givande flirt, istället måste jag ha ett Samtal med en person jag i onsdags inte ens visste existerad
Quote from Rasmus Olsson on 1 December 2008, 13:35Mia, du har kommit till en stor insikt. Visst är det större skillnader mellan folk än mellan kön. Synd bara att inte alla har förstått det (läs Gudrun & Co)
Mia, du har kommit till en stor insikt. Visst är det större skillnader mellan folk än mellan kön. Synd bara att inte alla har förstått det (läs Gudrun & Co)