Quote from Funbeat user on 17 November 2008, 21:45Kan de inte ligga på varandra?
Kan de inte ligga på varandra?
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 06:20Å himmel så mycket cyklar det blir att ta hand om då!
LLH meddelade ju att "the novelty wore off". Jag håller sannerligen med honom men har inte samma karaktärsstyrka att hoppa ur.
Å himmel så mycket cyklar det blir att ta hand om då!
LLH meddelade ju att "the novelty wore off". Jag håller sannerligen med honom men har inte samma karaktärsstyrka att hoppa ur.
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 08:18Man får väl hålla ett öga på dem från soffan! Fast å andra sidan om nu Giant och Bianchi skulle få några små trehjulingar så blir det ju ena coola rackare med carbonramar, skivbromsar och bockstyren 😀
Man får väl hålla ett öga på dem från soffan! Fast å andra sidan om nu Giant och Bianchi skulle få några små trehjulingar så blir det ju ena coola rackare med carbonramar, skivbromsar och bockstyren 😀
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 08:53Å sen får Giant o Bianchi meddela sina avhopp i utträdes-tråden. Ah så sött!
Å sen får Giant o Bianchi meddela sina avhopp i utträdes-tråden. Ah så sött!
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 12:44Javisst, och så levde de lyckliga i alla sina dagar!
Synd bara att jag blir kvar här (#)
Javisst, och så levde de lyckliga i alla sina dagar!
Synd bara att jag blir kvar här (#)
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:18Jaa. Du skulle nog tänkt ett varv till innan du köpte Giant... 😉
Jaa. Du skulle nog tänkt ett varv till innan du köpte Giant... 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 13:39Det kanske är den som till slut kommer landa honom en passande partner? Eller så är det han som landar hos den passande partnern, efter en rejäl lervurpa...
Det kanske är den som till slut kommer landa honom en passande partner? Eller så är det han som landar hos den passande partnern, efter en rejäl lervurpa...
Quote from Funbeat user on 18 November 2008, 14:11Gud så skönt att äntligen bli av med cyklarna från den här gruppen!
Gud så skönt att äntligen bli av med cyklarna från den här gruppen!
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 10:40Tänk om det skulle arta sig på det viset Mia! Med eller utan vurpa så skulle det kanske liva upp min tillvaro ännu mer!
Om det nu är möjligt 😉
Tänk om det skulle arta sig på det viset Mia! Med eller utan vurpa så skulle det kanske liva upp min tillvaro ännu mer!
Om det nu är möjligt 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 21:37Riktigt irriterad och ledsen.
Har varit glad hela dagen för att min bror kommer bo hos mig ett tag när han är här i samband med jobb. Pratade med mamma som utbrister "vilken tur att du inte har en pojkvän du bor med, då hade ju det här inte gått!"
Jag
Riktigt irriterad och ledsen.
Har varit glad hela dagen för att min bror kommer bo hos mig ett tag när han är här i samband med jobb. Pratade med mamma som utbrister "vilken tur att du inte har en pojkvän du bor med, då hade ju det här inte gått!"
Jag