Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:27Idag känner jag mig väldigt väldigt singel.
Med en room-mate som är nykär och sitter och fånler över en msn-konversation kan man inte undgå att känna sig en aningens avundsjuk...
Idag känner jag mig väldigt väldigt singel.
Med en room-mate som är nykär och sitter och fånler över en msn-konversation kan man inte undgå att känna sig en aningens avundsjuk...
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:44Idag känner jag... hmm... Vet inte? Julstress? lite iaf, även om jag och mamma ska ta det ganska lugnt. 🙂
Jag är nöjd, för jag skaffade mig en crosstrainer idag. Men ja, julstäda och göra fint först innan man får leka med paketet 😀
Idag känner jag... hmm... Vet inte? Julstress? lite iaf, även om jag och mamma ska ta det ganska lugnt. 🙂
Jag är nöjd, för jag skaffade mig en crosstrainer idag. Men ja, julstäda och göra fint först innan man får leka med paketet 😀
Quote from Rasmus Olsson on 22 December 2008, 18:47Åsa, du får väl kasta dig över någon stackars ovetande och börja fånleende chatta du med. Så ska du se att din rumskamrat börjar undra.
Åsa, du får väl kasta dig över någon stackars ovetande och börja fånleende chatta du med. Så ska du se att din rumskamrat börjar undra.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:53Idag är jag lite less för att det inte går något bra med dejtandet. Den kille jag dejtat ett tag har hamnat på kompisnivå och han hör av sig mer och mer sällan. En kille jag skulle dejtat idag verkar ha ångrat sig, för han har inte svarat på meddelande se
Idag är jag lite less för att det inte går något bra med dejtandet. Den kille jag dejtat ett tag har hamnat på kompisnivå och han hör av sig mer och mer sällan. En kille jag skulle dejtat idag verkar ha ångrat sig, för han har inte svarat på meddelande se
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 18:59Ni skulle ha dejtat idag och han hör inte av sej? DET är lågt det... 🙁
Ni skulle ha dejtat idag och han hör inte av sej? DET är lågt det... 🙁
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:02En juldejt hade ju varit trevligt...:-(
En juldejt hade ju varit trevligt...:-(
Quote from Rasmus Olsson on 22 December 2008, 19:15Nån som vill dejta en förskyld snuvig hostig febrig singel? Nähä, tänkte väl det...
Nån som vill dejta en förskyld snuvig hostig febrig singel? Nähä, tänkte väl det...
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:20Bruse hade det inte varit för febern så! Men Åsa kanske är feberfri och sugen på en dejt? Nej jag bara skojar iaf med Bruse :D. Jag känner mig också j-ligt singel i dag.
Bruse hade det inte varit för febern så! Men Åsa kanske är feberfri och sugen på en dejt? Nej jag bara skojar iaf med Bruse :D. Jag känner mig också j-ligt singel i dag.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:31Oj hoppsan, både febriga och feberfria dejter verkar finnas.
Helena: det här verkar ju vara stället där önskelistor besannas 😉
Oj hoppsan, både febriga och feberfria dejter verkar finnas.
Helena: det här verkar ju vara stället där önskelistor besannas 😉
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 19:33Ha, Håkan, jag hittade en ännu tidigare version av The Four Yourkshire Men från 1948 med John Cleese, Graham Chapman, Marty Feldman och Tim Brooke-Taylor! Fan vad jag älskar Youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=HSQeMBzHR0o&feature=related
Ha, Håkan, jag hittade en ännu tidigare version av The Four Yourkshire Men från 1948 med John Cleese, Graham Chapman, Marty Feldman och Tim Brooke-Taylor! Fan vad jag älskar Youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=HSQeMBzHR0o&feature=related