Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:45Jo man tycker ju det, och man kan ju alltid hoppas. Någon som vill dejta ;), hehe
Jo man tycker ju det, och man kan ju alltid hoppas. Någon som vill dejta ;), hehe
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:48Helena nu får du inte göra mig mer bitter än vad jag är över att jag inte har någon :-D. Men det vore trevligt om tomten kunde lösa det hela (H:)
Helena nu får du inte göra mig mer bitter än vad jag är över att jag inte har någon :-D. Men det vore trevligt om tomten kunde lösa det hela (H:)
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:53Absolut inte, jag håller snarare med dig till 100%. (L)
Absolut inte, jag håller snarare med dig till 100%. (L)
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 17:57Skickar lite kärlek till er alla (L) - fortsätt dejta på!
Skickar lite kärlek till er alla (L) - fortsätt dejta på!
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:03Jag har i alla fall barnen att mysa med. Anna spelar dataspel i deras rum och Viktor spelar Wii och jag flämtar i soffan för jag åt alldeles för mycket mat, men det var ju så gott ju!
Om det är nån som vill detja lite så är jag tillgänglig igen den 30/1
Jag har i alla fall barnen att mysa med. Anna spelar dataspel i deras rum och Viktor spelar Wii och jag flämtar i soffan för jag åt alldeles för mycket mat, men det var ju så gott ju!
Om det är nån som vill detja lite så är jag tillgänglig igen den 30/1
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:20Är det någon som vil dejta mig, så är jag tillgänglig från nu och ett tag framöver;)
Är det någon som vil dejta mig, så är jag tillgänglig från nu och ett tag framöver;)
Quote from Rasmus Olsson on 23 December 2008, 20:23Är det först till kvarn som gäller?
Är det först till kvarn som gäller?
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:30Nja, han som först kan få mitt hjärta att slå volter:-) Men innan jag vet vem han är måste jag nog dejta några fler...
Nja, han som först kan få mitt hjärta att slå volter:-) Men innan jag vet vem han är måste jag nog dejta några fler...
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:34Bruse, kön börjar låångt där borta till höger. Git! 😉
Bruse, kön börjar låångt där borta till höger. Git! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 December 2008, 20:35Fan, ställde mig till vänster jö, tänkte att det kunde ju inte va fröken höger alla köade för.
Fan, ställde mig till vänster jö, tänkte att det kunde ju inte va fröken höger alla köade för.