Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:41Imorgon blir det en låång promnad innan julfirandet börjar. Kanske jag hittar någon trevlig tomte/karl då;)
Imorgon blir det en låång promnad innan julfirandet börjar. Kanske jag hittar någon trevlig tomte/karl då;)
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 20:46Jag är alltid tillgänglig för dejt 😉
Jag är alltid tillgänglig för dejt 😉
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 21:02Nu kan du f-n inte misslyckas Helena, de köar ju för att dejta!!!!
Nu kan du f-n inte misslyckas Helena, de köar ju för att dejta!!!!
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 21:05😉
😉
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 21:46Helena, ja kan bara hålla med dig,fast ja saknar en kvinna att mysa med.
Helena, ja kan bara hålla med dig,fast ja saknar en kvinna att mysa med.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 21:48Miche, synd att du är så långt bort...
Miche, synd att du är så långt bort...
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:03Det är det som är problemet med den här tråden... alla bor så långt bort. De enda jag hittar som har gulmarkerat att de bor i närheten är ju killar. Och än så länge håller jag mig till tjejer.. fast vem vet vad som händer när man blir tillräckligt despera
Det är det som är problemet med den här tråden... alla bor så långt bort. De enda jag hittar som har gulmarkerat att de bor i närheten är ju killar. Och än så länge håller jag mig till tjejer.. fast vem vet vad som händer när man blir tillräckligt despera
Quote from Fredrik Närenfors on 23 December 2008, 23:05Säg inte så där Stefan. Jag har också bara killar i min omgivning 🙁
Säg inte så där Stefan. Jag har också bara killar i min omgivning 🙁
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:08Så var är alla tjejerna då, kom hit kom hit (H:)
Så var är alla tjejerna då, kom hit kom hit (H:)
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 23:09Precis, inget ont mot dig Stefan men jag är nog mer intresserad av att dejta Tjejer 😉
Precis, inget ont mot dig Stefan men jag är nog mer intresserad av att dejta Tjejer 😉