Quote from Guest on 19 April 2012, 18:25Sedan jag läste Mackans bok har jag brottats med en frågeställning.
Först så får jag väl förklara vad det var som gjorde att jag har "brottats".
Mackan skrev något i stilen med att man skall vara väldigt trött efter en mil in i ett halvmara lopp. Ursäkta
Sedan jag läste Mackans bok har jag brottats med en frågeställning.
Först så får jag väl förklara vad det var som gjorde att jag har "brottats".
Mackan skrev något i stilen med att man skall vara väldigt trött efter en mil in i ett halvmara lopp. Ursäkta
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 18:35O ja, jag tror tom du fixar det. I alla fall hos mig finns det mer på tävling än på träning.
Annars får du se det positivt, du lär dig något av att gå ut för hårt, betydligt mer än av att ta det FÖR lugnt. 😉
O ja, jag tror tom du fixar det. I alla fall hos mig finns det mer på tävling än på träning.
Annars får du se det positivt, du lär dig något av att gå ut för hårt, betydligt mer än av att ta det FÖR lugnt. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 18:41Precis Magnus, det är exakt det jag är ute efter. Det är en låg prio tävling så varför inte testa...
Tack för uppmuntringen. Jag har bara mött "Idiot" kommentarer hittills (H)
Precis Magnus, det är exakt det jag är ute efter. Det är en låg prio tävling så varför inte testa...
Tack för uppmuntringen. Jag har bara mött "Idiot" kommentarer hittills (H)
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 19:27sätt nu inte griller i mitt huvud - dom har gott om sjukvårdare längs GV va? (#)
sätt nu inte griller i mitt huvud - dom har gott om sjukvårdare längs GV va? (#)
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 19:45Hela Sahlgrenska är en ambulansresa bort.
Hela Sahlgrenska är en ambulansresa bort.
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 19:54Två veckor innan min första halvmara maxade jag milen och kom i mål på 50 min på träning. Halvmaran sprang jag på 1:45:20, dvs 5min/km.
Sedan joggade jag upp för backarna till tåget hem efter lite mat och en öl.
Det grejar du lätt!
Två veckor innan min första halvmara maxade jag milen och kom i mål på 50 min på träning. Halvmaran sprang jag på 1:45:20, dvs 5min/km.
Sedan joggade jag upp för backarna till tåget hem efter lite mat och en öl.
Det grejar du lätt!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:04jag fegar alltså!
Jag har också maxat milen på precis under 50 men mina halvmaror hittills har gått på 1:53 (Veberöd 2009). 1:59 (GV 2010) och 1:58 (GV 2011)... jag borde kunna bättre alltså! (H)
jag fegar alltså!
Jag har också maxat milen på precis under 50 men mina halvmaror hittills har gått på 1:53 (Veberöd 2009). 1:59 (GV 2010) och 1:58 (GV 2011)... jag borde kunna bättre alltså! (H)
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:21AT:1:45 borde du greja om du vågar!!!
AT:1:45 borde du greja om du vågar!!!
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:28Hejja AT, hejja AT!
😀//A
Hejja AT, hejja AT!
😀
//A
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:32(V)
Vem ger mig första hjälpen? Anna????
(V)
Vem ger mig första hjälpen? Anna????