Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:41Om dina 50 minuter är på träning, så satsa på 1:45.
Det finns 14 sjukstationer längs banan (första efter ca 1500m...) förutom de vid start/mål. Taxi Göteborg kör dig gratis tillbaka. Kan det bli bättre? 😉
Om dina 50 minuter är på träning, så satsa på 1:45.
Det finns 14 sjukstationer längs banan (första efter ca 1500m...) förutom de vid start/mål. Taxi Göteborg kör dig gratis tillbaka. Kan det bli bättre? 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:42Robert, är det inte på högpriotävlingar man kör allt eller inget?
Robert, är det inte på högpriotävlingar man kör allt eller inget?
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 21:56Det får mig att tänka på när Mustafa Mohamed för många år sedan kollapsade efter målgången på terräng-VM. När han blev intervjuad om det efteråt sa han ungefär att det kändes skönt att veta att han kunde våga ta ut sig lika mycket nästa gång också, efters
Det får mig att tänka på när Mustafa Mohamed för många år sedan kollapsade efter målgången på terräng-VM. När han blev intervjuad om det efteråt sa han ungefär att det kändes skönt att veta att han kunde våga ta ut sig lika mycket nästa gång också, efters
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 22:26magnus,
jo men det här är ju ett test var gränsen går. jag räknar med att gå i väggen. en hög prio tävling så vill jag ligga på gränsen. förstår du skillnaden?
magnus,
jo men det här är ju ett test var gränsen går. jag räknar med att gå i väggen. en hög prio tävling så vill jag ligga på gränsen. förstår du skillnaden?
Quote from Jonny Persson on 19 April 2012, 22:28Är man tränad för halvmaraton klarar man av att vara rätt sliten halvvägs in i loppet och hålla hela vägen. Är man bara distanstränad för milen kommer det högst troligt att bli viss uppförsbacke med den taktiken. Men jag tror verkligen på att våga prova o
Är man tränad för halvmaraton klarar man av att vara rätt sliten halvvägs in i loppet och hålla hela vägen. Är man bara distanstränad för milen kommer det högst troligt att bli viss uppförsbacke med den taktiken. Men jag tror verkligen på att våga prova o
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 22:33mackan min plan är ju att inte rusa utan hålla en fart så länge jag kan. detta för att lära mig om jag är bekväm eller om jag kör max. vet att jag kan pressa mig så därför "annonserar" jag lite om min plan för att onte backa
mackan min plan är ju att inte rusa utan hålla en fart så länge jag kan. detta för att lära mig om jag är bekväm eller om jag kör max. vet att jag kan pressa mig så därför "annonserar" jag lite om min plan för att onte backa
Quote from Jonny Persson on 19 April 2012, 22:39Bra!
Mitt "roligaste" test var att fixa under 4 min/km på halvmaran. Det tog några försök innan jag klarade hela vägen och de första gångerna jag inte klarade det tappade jag faktiskt inte så mycket på andra halvan heller. Men det är ett jobbigt sätt att
Bra!
Mitt "roligaste" test var att fixa under 4 min/km på halvmaran. Det tog några försök innan jag klarade hela vägen och de första gångerna jag inte klarade det tappade jag faktiskt inte så mycket på andra halvan heller. Men det är ett jobbigt sätt att
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 08:19Jag, AT!
Jag kommer ju flåsande strax bakom dig och nu vet jag PRECIIIS hur man hanterar "rakt in i kaklet" 😀 😀 😀//A
Jag, AT!
Jag kommer ju flåsande strax bakom dig och nu vet jag PRECIIIS hur man hanterar "rakt in i kaklet" 😀 😀 😀
//A
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 08:39Det är absolut kul att testa olika taktiker, även om det ju aldrig går att veta 100-procentigt säkert vad som beror på taktiken och vad som beror på dagsformen.
De flesta är väl överens om att det optimala för ett bra lopp är att hålla en jämn split, men
Det är absolut kul att testa olika taktiker, även om det ju aldrig går att veta 100-procentigt säkert vad som beror på taktiken och vad som beror på dagsformen.
De flesta är väl överens om att det optimala för ett bra lopp är att hålla en jämn split, men
Quote from Funbeat user on 20 April 2012, 08:50Alla är vi olika. Jag tror inte jag sprungit ett enda lopp i komfortzonen, inte ens på orpioriterade träningsstävlingar. Däremot så blir resultatet oftast bra när slutresultatet blir en jämn split. Mitt problem, som jag delar med många andra, är öppningsf
Alla är vi olika. Jag tror inte jag sprungit ett enda lopp i komfortzonen, inte ens på orpioriterade träningsstävlingar. Däremot så blir resultatet oftast bra när slutresultatet blir en jämn split. Mitt problem, som jag delar med många andra, är öppningsf