Quote from Guest on 3 May 2012, 09:09http://www.svd.se/sport/spring/forma-kroppen-med-merlene-ottey_7127441.svd
En journalist i träningskläder lyckas få några minuter med Merelen Ottey, och frågar ... nej, inte hur man blir så bra eller hur man kan behålla toppnivå i sprint i 30 år, utan ..
http://www.svd.se/sport/spring/forma-kroppen-med-merlene-ottey_7127441.svd
En journalist i träningskläder lyckas få några minuter med Merelen Ottey, och frågar ... nej, inte hur man blir så bra eller hur man kan behålla toppnivå i sprint i 30 år, utan ..
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 09:19Jag kan inte minnas att jag sett några intervjuer med Merelen tidigare men hon kanske är trött på att frågor om hur hon tränar. Jag upplever att intervjun mer speglade intervjuarens beundran för Merelen än en saklig bild av intervjupersonen.
Jag kan inte minnas att jag sett några intervjuer med Merelen tidigare men hon kanske är trött på att frågor om hur hon tränar. Jag upplever att intervjun mer speglade intervjuarens beundran för Merelen än en saklig bild av intervjupersonen.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 09:30Intervjun är lite i klass med Kurt Olssons intervju med Patrik Sjöberg 😉
Intervjun är lite i klass med Kurt Olssons intervju med Patrik Sjöberg 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 09:32Det är nog koskräck som drivit Merlene att springa fort.
Det är nog koskräck som drivit Merlene att springa fort.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 09:36Kurtans intervjuer är ju helt underbara och där vet "intervjuoffret" vad som väntar....... Eller bör veta 🙂
Kurtans intervjuer är ju helt underbara och där vet "intervjuoffret" vad som väntar....... Eller bör veta 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 10:15Väldigt typiskt Petra med hennes eget fokus, men som i sin kärna på nåt sätt ändå handlade om löpning? Funktionell löpstyrka fast med angreppsvinkeln hålla sig snygg.Tja, på Petras sätt...
Det verkar iaf. ha roat Marlene Ottey så pass att det blev flera
Väldigt typiskt Petra med hennes eget fokus, men som i sin kärna på nåt sätt ändå handlade om löpning? Funktionell löpstyrka fast med angreppsvinkeln hålla sig snygg.Tja, på Petras sätt...
Det verkar iaf. ha roat Marlene Ottey så pass att det blev flera
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2012, 10:25Jag tycker det var kul och modigt att bryta trenden av intervjuv enligt standardmallen och istället göra något eget. Sen var det väl lite av ett knep att bryta isen för det lär inte vara så lätt att få Merlene att ge intervjuver!
Sen känner jag Petra lite
Jag tycker det var kul och modigt att bryta trenden av intervjuv enligt standardmallen och istället göra något eget. Sen var det väl lite av ett knep att bryta isen för det lär inte vara så lätt att få Merlene att ge intervjuver!
Sen känner jag Petra lite
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 10:36Hur gör man för att se snygg ut då?
Hur gör man för att se snygg ut då?
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 10:40Gör inte som Arnold S.
Gör inte som Arnold S.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:06Får man inte göra som Arnold Schönberg? Jag tycker han är skitsnygg.
http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Schoenberg
Får man inte göra som Arnold Schönberg? Jag tycker han är skitsnygg.