Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 11:56Hon besvarade ju mängder av frågor om sin träning, faktiskt. Kanske inte ställda som TS skulle önska, men om man för en sekund glömmer att frågorna maskerades av utseendefixering så handlade de ju om god löpteknik, hur blir man snabb och hur har hon gjort
Hon besvarade ju mängder av frågor om sin träning, faktiskt. Kanske inte ställda som TS skulle önska, men om man för en sekund glömmer att frågorna maskerades av utseendefixering så handlade de ju om god löpteknik, hur blir man snabb och hur har hon gjort
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:09Om man skall ha sådana oseriösa frågor i en intervju med en världsstjärna så kan man lika gärna lägga ner som journalist.
Om man skall ha sådana oseriösa frågor i en intervju med en världsstjärna så kan man lika gärna lägga ner som journalist.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:12Haha, då skulle det inte finnas många journalister kvar och knappt några tidningar heller 😀
Haha, då skulle det inte finnas många journalister kvar och knappt några tidningar heller 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:25Tyckte programmet spring varar bra till en början men det verkar bli mer och mer hur man skall se ut i löpspåret och inte om att man gör sitt bästa och att få råd och tips kring detta så SLÄPP UTSEENDE FIXERINGEN löpningen är till för alla oavsett utrustn
Tyckte programmet spring varar bra till en början men det verkar bli mer och mer hur man skall se ut i löpspåret och inte om att man gör sitt bästa och att få råd och tips kring detta så SLÄPP UTSEENDE FIXERINGEN löpningen är till för alla oavsett utrustn
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:27Hihi, Christer - det låter som att du behöver ett par knallrosa löpartights 🙂
Hihi, Christer - det låter som att du behöver ett par knallrosa löpartights 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:28R väl snart mode i fjollträsk.
R väl snart mode i fjollträsk.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:29För mig är det en hederssak att alltid bära felmatchade och fula löparkläder på en i övrigt perfekt kropp.
(;))
För mig är det en hederssak att alltid bära felmatchade och fula löparkläder på en i övrigt perfekt kropp.
(;))
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:31Jag förstår inte riktigt kritiken, om man nu vill se en intervju med Merlene om hur hon gjort för att bli bra sprinter så finns det väl säkert en mängd sådana intervjuer att titta på?
Sportjournalistik får ju ofta kritik för att alltid ställa samma fråg
Jag förstår inte riktigt kritiken, om man nu vill se en intervju med Merlene om hur hon gjort för att bli bra sprinter så finns det väl säkert en mängd sådana intervjuer att titta på?
Sportjournalistik får ju ofta kritik för att alltid ställa samma fråg
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:35Petra, halvmaran sprang jag som 48-årig hobby-styrkelyftare. Du kan ju satsa på mitt PB på 200m istället, nu när du fått expert-tips från Ottey 😉
Petra, halvmaran sprang jag som 48-årig hobby-styrkelyftare. Du kan ju satsa på mitt PB på 200m istället, nu när du fått expert-tips från Ottey 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 12:36Förlåt, Jenny - det var klumpigt av mig. Det är bara det att jag så ofta får höra att jag just är en dålig journalist och springer långsamt. Så då ligger det nära till hans att kokettera med det. Även om det absolut inte stämmer. Ingen av oss är långsam,
Förlåt, Jenny - det var klumpigt av mig. Det är bara det att jag så ofta får höra att jag just är en dålig journalist och springer långsamt. Så då ligger det nära till hans att kokettera med det. Även om det absolut inte stämmer. Ingen av oss är långsam,