Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Peter P: Du får väl titta på intervjuven!

http://www.marathon.se/webb-tv/spring/hela-avsnitt/v%C3%A5ren-2012-del-3-av-7

Christer: Jag är för lat och vill ha ett snabbreferat med godbitarna 🙂

Hej alla glada!

Vad kul att vårt inslag engagerade. Visst var intervjun med Merlene annorlunda, men det bästa var det ni inte hörde - nämligen det hon sa efteråt. Hon har sällan gjort en så rolig intervju. Hon fick prata om saker hon aldrig fått prata o

Och hon e tuff, Petra, som ger sig in i getingboet här!

+1!

Och fortsätt kolla på intervjun, vi har aldrig haft så här många klick på ett Springinslag... 🙂

Liljecrantz: Jag bangar inte för något 🙂 Och precis som du skriver så var ju ändå kärnan i intervjun löpning. Ottey gjorde klart för oss att starter skulle hon inte visa och max en minut skulle vi få. Sen blev det en kvart inkl visning av start. Så avgö

*gillar*

Det kallar jag god journalistik 😀

Jag tror att merparten av funbeatanvändarna bryr sig mer om löpteknik, funktion, träningsupplägg och andra ämnen som gör dig till en bättre löpare.

Jag tror att merparten av löparna/motionärerna i Sverige bryr sig mer om löparmode och vad som är snyggt

Eftersom 99.9% av löparna här inte är i närheten av den sprintkapacitet Merlene har tycker jag det var helt rätt upplägg...och ger nog den genomsnittlige svd.se-läsaren mer än en ren teknikintervju.

Och för övrigt ska jag göra allt för att ta Anders Nilssons halvmara-pb på Varvet i nästa vecka 😉