Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är rätt giftig på 200 m, Anders. Tar gärna ett pass anytime 😀

Petra, jag förstår som sagt att du ofta får den typen av kommentarer, och jag såg ditt inlägg på Marathonbloggen nu idag också. Kanske bättre att säga att jag tycker du är snabb! 🙂

Släpp gubbkonservatismen och kom in i matchen 😀 Finns 1000-tals sportintervjuer på en tub nära dig om hur framgångsrika idrottare tränar, men varenda journalist ska väl inte behöva följa den mallen. Lika lite ska varje löpare behöva lufsa runt i sunkiga,

Det är en sak jag inte förstår: varför verkar det som om seriös löpträning och att måna om sitt utseende utesluter varandra? Vad är det för fel med att vilja se trevlig/snygg ut medan man tränar (kanske tom tränar hårt)? Blir man sämre och svagare av att

Inget om hennes dopinghistoria?

Jag, liksom Petra, springer långsamt så jag uppskattar att ha snygga rumpor att titta på. Om det nu blir ännu mer att titta på i spåret efter intervjun så... jippee!! (H)

Petra, jag hoppas du inte ser att rejsa mot en fotskadad femti-plussare som en utmaning. Lite bättre än så kan du nog!

Oj oj, stackars Anders! Hoppas skadan går över. Nämen då rejsar jag mot någon annan 🙂

Du kan få rejsa mot mig Petra! Jag har jättesnygg rumpa!

Jag hade inte vågat fråga något från henne.
Nästan att ryste när jag tittade på klippet. burrr...

Jag tyckte det var riktigt modigt av Petra fråga annorlunda frågor.
Hennes svar avslöjade en del varför hon är så framgångsrik,
inställningen, attityden.