Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill också vara med i sandlådan!

Petra är en wannabee löpare precis som jag men hon är på gång. Hon gillar mode och hennes stil i arbetet går ut på att mixa löpning med mode. Det är väl bra? Kvinnor är alltför diskriminerade på denna planeten, idrot

Det skulle vara riktigt, riktigt skoj att se föredettingen MO fetskända OJR på alla distanser 😉

Sportreporter på SVT vore kanonbra....då kan jag få ett hum om vem du är etc. SvD reporter hitan å ditan säger ju nada, noll, zero. Ska bli kul att höra från dig i framtiden alltså...ref att du i tråden verkar vara bekant så har du väl gjort en del bra gr

Haha! OJR skulle göra i brallan om han mötte MO live 😉 Hon är respektingivande, den damen!

Hade OJR läst sidotexten hade han sett att hon sprang ett antal 60 m på 7,1 med stående start. Den enda svenska tjej jag själv sett göra det är Pia Engström. Säkert kan fler svenska tjejer göra det, men INTE många. Att vara i semi på sprint i internatione

16

@Fp. David - per tävling

Petra, smart intervju av dig. merlene ottey gav ju några tips - älskade hennes "squats - jepp untill it burns" 🙂 kul, annorlunda intervju.