Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 20:23Jag tror Petra är en fluga, ungefär som Internet.
Jag tror Petra är en fluga, ungefär som Internet.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 08:10Kjell. Tror hon vet en hel del om dig.
Hon är öppen, glad, intresserad av väl mycket osv..
Tack och lov är hon ännu inte lika "fläbäng" som du.
Undrar om inte jag också har dig som idol. :@
Kjell. Tror hon vet en hel del om dig.
Hon är öppen, glad, intresserad av väl mycket osv..
Tack och lov är hon ännu inte lika "fläbäng" som du.
Undrar om inte jag också har dig som idol. :@
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 08:45Passa er, Kjell och Klas, annars skickar jag knallrosa (extra tajta) löpartajts till er också. För ni verkar behöva det.
Passa er, Kjell och Klas, annars skickar jag knallrosa (extra tajta) löpartajts till er också. För ni verkar behöva det.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 08:45Åke: suger i mig berömmet som en torr svamp. Min dröm är att i framtiden bli sportreporter på tv 😉
Åke: suger i mig berömmet som en torr svamp. Min dröm är att i framtiden bli sportreporter på tv 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 08:50Haha! Rosa tights! Det har jag nog bara sett män som cyklar bära!
Edit: Kul att se intervjun! (t+)
Haha! Rosa tights! Det har jag nog bara sett män som cyklar bära!
Edit: Kul att se intervjun! (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:04Petra - Du är en riktigt bra intervjuare. Det är en konst att få stora stjärnor att öppna upp sig och inte bara svara på "Hur känns det?". Stå på dig och fortsätt vara Petra så kommer förhoppningsvis drömmarna slå in. Om inte annat så kommer du vara nöjd
Petra - Du är en riktigt bra intervjuare. Det är en konst att få stora stjärnor att öppna upp sig och inte bara svara på "Hur känns det?". Stå på dig och fortsätt vara Petra så kommer förhoppningsvis drömmarna slå in. Om inte annat så kommer du vara nöjd
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:10Känns som det är dax för den här igen:
BILD:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/27709_387372703282_534528282_3987089_830845_n.jpg
Känns som det är dax för den här igen:
BILD:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/27709_387372703282_534528282_3987089_830845_n.jpg
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:31Obetalbar bild! Den är jättefin 😀
Obetalbar bild! Den är jättefin 😀
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 09:32Tack, Henrik! Ja, jag kände att varför göra en intervju enligt standardmall 1 A och få gäspningar till svar när man kunde testa ett annat grepp. Det kunde antingen bära eller brista. Det bar... Haha.
Tack, Henrik! Ja, jag kände att varför göra en intervju enligt standardmall 1 A och få gäspningar till svar när man kunde testa ett annat grepp. Det kunde antingen bära eller brista. Det bar... Haha.
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2012, 10:20Vadå bar? Anders Nilsson blev ju missnöjd! 😉
Vadå bar? Anders Nilsson blev ju missnöjd! 😉