Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 16:54Alltså bara jag som tycker Sköldefors långa samtal med Ottey om träning verkar intressantare?
Alltså bara jag som tycker Sköldefors långa samtal med Ottey om träning verkar intressantare?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 17:57Nilsson! Jag skickar dig ett par knallrosa löpartights! 😀
Nilsson! Jag skickar dig ett par knallrosa löpartights! 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:01Nice, Petra!
XL?
Nice, Petra!
XL?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 18:27Topp!
Topp!
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:02& en rosa kilt till MF & leopardtajtisar till CS & AL?
& en rosa kilt till MF & leopardtajtisar till CS & AL?
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 19:14U bet!
U bet!
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2012, 20:47Hurra!
Hurra!
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 21:15Hallå där! Minnesgoda läsare vet att jag redan har rosa kit. 2 st faktiskt. Dessutom kom jag efter statistisk analys fram till att rosa är en snabbare färg än de flesta andra, åtminstone på mig.
Hallå där! Minnesgoda läsare vet att jag redan har rosa kit. 2 st faktiskt. Dessutom kom jag efter statistisk analys fram till att rosa är en snabbare färg än de flesta andra, åtminstone på mig.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 21:20k-i-l-t, Mikael(a).
k-i-l-t, Mikael(a).
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 21:33Ahhh, förlåt. Min köksdator har så dålig läsbarhet. Rosarutig kilt - det låter något det!
Ahhh, förlåt. Min köksdator har så dålig läsbarhet. Rosarutig kilt - det låter något det!