Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 10:48Har lite svårt att förstå att folk orkar bry sig. Vill man träna för att se snygg ut OK. Skiter man i utseendet OK. Springer man fort eller sakta OK.
Har lite svårt att förstå att folk orkar bry sig. Vill man träna för att se snygg ut OK. Skiter man i utseendet OK. Springer man fort eller sakta OK.
Quote from Catharina Brattlin on 4 May 2012, 10:58(t+)
(t+)
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2012, 11:02Håller med Krister! Och inte bara bry sig - man blir t.o.m. upprörd för nåt som man själv aktivt måste leta upp och klicka på för att se. Varför inte bli upprörd över (nästan) allt som visas och INTE VISAS i Rapport tex? Vad jobbigt att bli upprörd hela t
Håller med Krister! Och inte bara bry sig - man blir t.o.m. upprörd för nåt som man själv aktivt måste leta upp och klicka på för att se. Varför inte bli upprörd över (nästan) allt som visas och INTE VISAS i Rapport tex? Vad jobbigt att bli upprörd hela t
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 11:04Heja Krister! Håller helt med. Jag blev jätteledsen när min intervju blev kallad för idioti. Grät mig till sömns igår. Och funderade på att stänga bloggen och sluta som journalist 😀
Heja Krister! Håller helt med. Jag blev jätteledsen när min intervju blev kallad för idioti. Grät mig till sömns igår. Och funderade på att stänga bloggen och sluta som journalist 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 11:20Petra: Gör inte det. Du gör dig bättre i bild än Anders så Spring blir på så sätt mer sevärt. 😉
Petra: Gör inte det. Du gör dig bättre i bild än Anders så Spring blir på så sätt mer sevärt. 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 11:31Nu börjar vi snacka gubbsjuka 😉
Nu börjar vi snacka gubbsjuka 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 11:40Klarar att ha mer än idrott i huvudet. Är man intellektuell så är man. (H)
Klarar att ha mer än idrott i huvudet. Är man intellektuell så är man. (H)
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 12:30Tack för sådana snälla ord Krister. (t+)
Hoppas jag kan platsa in.Petra + Torbjörn. Stå på er.
Tack för sådana snälla ord Krister. (t+)
Hoppas jag kan platsa in.
Petra + Torbjörn. Stå på er.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 13:44Petra, 11:04: (t+) 😀
Gillar också programmet, mycket tack vare blandningen. Vilket ju innebär att man ibland inte får så mycket ut av ett enskilt inslag, men herregud.
Jag är extremt ointresserad av mode, alldeles oavsett om det har löparanknytning ell
Petra, 11:04: (t+) 😀
Gillar också programmet, mycket tack vare blandningen. Vilket ju innebär att man ibland inte får så mycket ut av ett enskilt inslag, men herregud.
Jag är extremt ointresserad av mode, alldeles oavsett om det har löparanknytning ell
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 15:51När en ung okänd reporter från landet Långtbortistan så klockrent får ihop kemin med en sedan decennier medieluttrad världsstjärna så är det jävligt bra journalistik. Hur idiotiska lr ointressanta frågorna än kan upplevas.
När en ung okänd reporter från landet Långtbortistan så klockrent får ihop kemin med en sedan decennier medieluttrad världsstjärna så är det jävligt bra journalistik. Hur idiotiska lr ointressanta frågorna än kan upplevas.