Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Äh, jag vet inte jag. Två stjärnor i ett litet vardagligt samtal, ska det vara nåt? Tyckte dessutom att den äldre av dem såg lite besvärad ut av att umgås med den yngre... hon kanske kände sig gammal, eller var hon lite starstruck kanske... 😉

Känns som om vi har kommit från ämnet på ett högst befriande sätt nu 😉

Hon var ju så bländad av dig att hon behöll solbrillorna på. (H)

Helt ärligt: jag har så himla mycket respekt för henne...var skitskraj och trodde att hon skulle skälla ut mig när jag började fråga om armmuskler och hur man ser snygg ut på målfotot. Istället började hon garva...

Förresten är väl Tarahumara-kjolarna bara ett bar vita splits som de vänt åt fel håll?

Håller på dig Petra! Gillar programet allt från det lite mer seriösa till det flärdfulla, gillar mixen. Ett par nya mizuno i brevlådan i dag måste hitta något att matcha med, bör ju se snygg ut när man skall på fest = göteborgsvarvet.

M(a)F i rosa kilt kommer bli kult.

M(a)F har ju babblat om barfota också.
Löpning är kul. 🙂

Fan Petra, det här är ju tevehistoria!
Har följt tråden men inte kollat på programmet förrän nu. Vill du så kommer du helt klart att göra större produktioner i framtiden, då hoppas jag att du behåller den där stilen som till en början kan verka lite ytli

Vem är den där Petra egentligen....har jag missat något??????
Ingen TV-freak direkt men något bra program har hon tydligen gjort....kör mest sport V75 å kenodragningen..??!