Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 19:21Anders du har rätt till din åsikt, kanske lite väl stark reaktion (trådens rubrik) på någon annans åsikt bara.
Petra får väll svara men jag får känslan av att frågorna är lite improviserade då det knappt höll på bli någon intervju.
Anders du har rätt till din åsikt, kanske lite väl stark reaktion (trådens rubrik) på någon annans åsikt bara.
Petra får väll svara men jag får känslan av att frågorna är lite improviserade då det knappt höll på bli någon intervju.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 19:24Men ge dig nu, Anders Nilsson! Om du VERKLIGEN lyssnat på HELA inslaget så inser du att Ottey pratar minst lika mycket om sin löpning och hur hon hållit i så pass länge som sina armmuskler.
Men ge dig nu, Anders Nilsson! Om du VERKLIGEN lyssnat på HELA inslaget så inser du att Ottey pratar minst lika mycket om sin löpning och hur hon hållit i så pass länge som sina armmuskler.
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 20:15Hej alla!
Eftersom ni snöat in på Petras för Spring! i situationen suveräna intervju så fick jag ett ryck och skrev lite mer om Ottey - första sprintern som får ordentlig plats på Marathon.se
Läs gärna här
http://www.marathon.se/aktuellt/merlene-ottey-väc
Hej alla!
Eftersom ni snöat in på Petras för Spring! i situationen suveräna intervju så fick jag ett ryck och skrev lite mer om Ottey - första sprintern som får ordentlig plats på Marathon.se
Läs gärna här
http://www.marathon.se/aktuellt/merlene-ottey-väc
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 20:27Oj, Torbjörn in da house. Nu måste jag ju bara titta på vad det är ni alla pratar om.
Oj, Torbjörn in da house. Nu måste jag ju bara titta på vad det är ni alla pratar om.
Quote from Marléne Lönnqvist on 3 May 2012, 22:25Jag gillade Petras intervju. Kul att få höra en annan sida av det hela. Det lättade upp den annars så ensidiga sportrapporteringen. Och om man följer Petras blogg vet man att hård träning inte bara behöver betyda sunk, svett och misär utan även lite flärd
Jag gillade Petras intervju. Kul att få höra en annan sida av det hela. Det lättade upp den annars så ensidiga sportrapporteringen. Och om man följer Petras blogg vet man att hård träning inte bara behöver betyda sunk, svett och misär utan även lite flärd
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 22:42Eftersom det så ofta är kritikerna som hörs och syns mest även om de sällan är så många ville jag bara säga att i mig finns ett stor fan av Spring! Jag älskar att titta på programmet och väntar alltid med stor spänning på nästa avsnitt. De stora kontraste
Eftersom det så ofta är kritikerna som hörs och syns mest även om de sällan är så många ville jag bara säga att i mig finns ett stor fan av Spring! Jag älskar att titta på programmet och väntar alltid med stor spänning på nästa avsnitt. De stora kontraste
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 23:00Håller helt med Henrik. Strunta i kritiken och fortsätt att leverera. Tycker det bara var väldigt roligt med något oväntat och jag är tveksam till om jag tyckt det var lika underhållande med en vanlig intervju.
Håller helt med Henrik. Strunta i kritiken och fortsätt att leverera. Tycker det bara var väldigt roligt med något oväntat och jag är tveksam till om jag tyckt det var lika underhållande med en vanlig intervju.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 06:15Nu fick jag äntligen tid för att se det här avsnittet av Spring och blev nästan besviken. Efter att ha läst alla kommentarer i den här tråden så hade jag som 51-åring stora förhoppningar på att få höra massor av tips på hur man håller sig snygg och fräsch
Nu fick jag äntligen tid för att se det här avsnittet av Spring och blev nästan besviken. Efter att ha läst alla kommentarer i den här tråden så hade jag som 51-åring stora förhoppningar på att få höra massor av tips på hur man håller sig snygg och fräsch
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 06:53Bryta isen är en konst, och det lyckas Petra med.
Bryta isen är en konst, och det lyckas Petra med.
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 09:07Alltså alla dessa gnällspikar får mig ju att börja fundera på att leta fram en klänning att springa i till GV! 😀
Alltså alla dessa gnällspikar får mig ju att börja fundera på att leta fram en klänning att springa i till GV! 😀