Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 11:07Jenny: Kolla min profil 🙂
Allt som innehåller socker av något slag fungerar ju oftast, men olika bra för olika människor. Jag minns fortfarande den burken Coca-cola jag drog i mig under Jättelångt! förra sommaren, det var så vansinnigt gott just då. Int
Jenny: Kolla min profil 🙂
Allt som innehåller socker av något slag fungerar ju oftast, men olika bra för olika människor. Jag minns fortfarande den burken Coca-cola jag drog i mig under Jättelångt! förra sommaren, det var så vansinnigt gott just då. Int
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2010, 13:23Coca Cola fungerar fantastiskt bra - och är gott - jag tror jag drack 1,5 liter under Kalmar Järnman 2007.
Coca Cola fungerar fantastiskt bra - och är gott - jag tror jag drack 1,5 liter under Kalmar Järnman 2007.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 17:19Cola är den enda sockerdryck jag druckit under de senaste lopp jag varit med i (plus nån RedBull, men det är ju samma kategori nästan). Tycker det är bra mot illamående också.
Cola är den enda sockerdryck jag druckit under de senaste lopp jag varit med i (plus nån RedBull, men det är ju samma kategori nästan). Tycker det är bra mot illamående också.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 22:19Coca Cola ÄR en sportdryck! Men det ska vara The Real Thing, nyöppnad och sprudlande av kolsyra.
Mot illamående är annars Ginger Ale en klassiker.
Coca Cola ÄR en sportdryck! Men det ska vara The Real Thing, nyöppnad och sprudlande av kolsyra.
Mot illamående är annars Ginger Ale en klassiker.
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 22:22Annars är Bloody Mary bra mot illamående.
Annars är Bloody Mary bra mot illamående.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 19:51Akut vätskebrist...då är det stöl som botar. Det har jag sett i praktiken å några som var näst intill döende käkade som grisar från buffen redan efter typ fyra stycken....!? Tips typ..!?
Akut vätskebrist...då är det stöl som botar. Det har jag sett i praktiken å några som var näst intill döende käkade som grisar från buffen redan efter typ fyra stycken....!? Tips typ..!?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 20:12Mikael har jätterätt.
Iskall + nyöppnad.Eller iskall öl - Kjelle.
eller iskall PRIPPS vichyvatten ( hette förr Apotekarnes )
Denna senast nämnda dryck innehåller extra kolsyra + extra salt.
Mycket bra dryck.Av de 2 förstnämnda har jag fördruckit mig
Mikael har jätterätt.
Iskall + nyöppnad.
Eller iskall öl - Kjelle.
eller iskall PRIPPS vichyvatten ( hette förr Apotekarnes )
Denna senast nämnda dryck innehåller extra kolsyra + extra salt.
Mycket bra dryck.
Av de 2 förstnämnda har jag fördruckit mig
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:49K-G, jag har aldrig haft magproblem (som varit löpar-relaterade). Jag använder bara gel på tävling numera, ibörjan testade jag på träning också för att vara säker på att magen skulle klara av det. Nemas problemas för min del!
Däremot är har man en rätt äc
K-G, jag har aldrig haft magproblem (som varit löpar-relaterade). Jag använder bara gel på tävling numera, ibörjan testade jag på träning också för att vara säker på att magen skulle klara av det. Nemas problemas för min del!
Däremot är har man en rätt äc
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 02:36Men isses. Det lät ju bra, den där Hammer Perpetueum. Men det blir dyrt. 180 spänn för ett långpass ...
Men isses. Det lät ju bra, den där Hammer Perpetueum. Men det blir dyrt. 180 spänn för ett långpass ...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 10:17Om du springer 6 timmar och köper ett 6-pack så blir det 180 kr. Jämfört med andra märken är det ingen större skillnad. Springer man så långa långpass så är man nog storkonsument och väljer storpack, vilket sänker milkostnaden dramatiskt.
Om du springer 6 timmar och köper ett 6-pack så blir det 180 kr. Jämfört med andra märken är det ingen större skillnad. Springer man så långa långpass så är man nog storkonsument och väljer storpack, vilket sänker milkostnaden dramatiskt.