Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIllamående efter långpass
You need to log in to create posts and topics.

Men det stod ju 2 portioner per timme, ja till och med 2,5. Två mil tar för mig tre timmar. Men visst, jag säger inte att det är dyrare än något annat, jag säger bara att det är dyrt! 🙂

Det är två mått per påse i singel-portions-varianten. Det är lite förvirrande tyvärr. Rekommenderat är max 2 mått/timme, men jag har ibland ökat den doseringen.

@Anders: Smaken blir nog bättre om du tar med en liten frysväska med glass att balansera kolasmaken med... 😉

Intressant experiment i löparforskningens tjänst - vi tackar dig!

Tack Anders för experimentet. Det är ju synd att paja kolasås some efterrätt för resten av livet...

Shit vad långa långpass ni springer killar. Jag får ju komplex. Kan ni förklara er filosofi?

Det är nog huvudskälet: att ge omgivningen komplex. 😉

Långpassfilosin jag hade var att bli bra på att springa långt.

Hängde på ett gäng relativt duktiga ( för duktiga för mig ) marathonskubbare.

De sprang på bara vatten en 5, 6 mil. Mer normalt 3, 4 mil.
Ibland blev det snabbpass på 20-25 km.

Så jag följd

Ja nu är nog kolasås ett no-no några veckor framöver...tur det finns chokladsås också 🙂

Jenny,
Jag springer egentligen inte några långpass i rent träningssyfte, utan det här är mer ett av målen med min träning: att kunna spendera några timmar löpande i

Låter skönt. Jag tycker alltid att jag drar mig lite för att sticka ut på långpassen men när jag väl är ute är det hur gott som helst. Och det finns inget (inget legalt i alla fall) som kan mäta sig med den sköna känslan i kroppen på kvällen efter ett lån