Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:33Stackars liten 🙁
Stackars liten 🙁
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:38Om det finns några inlägg eller andra tekniska hjälpmedel som skulle kunna hjälpa honom är dessa värda inte pengar, utan ett helt nytt nytt liv (t+)
Om det finns några inlägg eller andra tekniska hjälpmedel som skulle kunna hjälpa honom är dessa värda inte pengar, utan ett helt nytt nytt liv (t+)
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:41Förtydligande på mitt ovanst inlägg - för säkerhets skull.... 🙂
Jag menade inte att det är konstigt med fysiska defekter redan i 9-årsåldern utan att man inte skulle kunna springa på sina fötter i den åldern beroende på att man suttit för mycket.
Förtydligande på mitt ovanst inlägg - för säkerhets skull.... 🙂
Jag menade inte att det är konstigt med fysiska defekter redan i 9-årsåldern utan att man inte skulle kunna springa på sina fötter i den åldern beroende på att man suttit för mycket.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:50Jag antar att han får den träning och den hjälp som finns att få, men jag vet inte riktigt hur det fungerar, känner honom inte så väl.
Jag antar att han får den träning och den hjälp som finns att få, men jag vet inte riktigt hur det fungerar, känner honom inte så väl.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 14:41Jag kan tycka att webbforum har en tendens att bli polariserade i jakten på en högre sanning som baseras på egna erfarenheter och som svåra för andra att tillämpa i praktiken. Jag är inte mycket bättre, den typen av diskussioner har sina poänger men framf
Jag kan tycka att webbforum har en tendens att bli polariserade i jakten på en högre sanning som baseras på egna erfarenheter och som svåra för andra att tillämpa i praktiken. Jag är inte mycket bättre, den typen av diskussioner har sina poänger men framf
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 21:35Intressant tråd, de senaste dagarna har jag funderat mycket på inlägg eller inte inlägg. Jag skaffade ett par "standardinlägg" för några år sedan, om jag minns rätt hade jag fått ont i knän eller nåt annat när jag sprang och blev rekommenderad inlägg efte
Intressant tråd, de senaste dagarna har jag funderat mycket på inlägg eller inte inlägg. Jag skaffade ett par "standardinlägg" för några år sedan, om jag minns rätt hade jag fått ont i knän eller nåt annat när jag sprang och blev rekommenderad inlägg efte
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 23:36Jag springer ungefär hälften av mina pass i aquasocks, men har genom andra trådar här på Funbeat förstått att jag måste vara ett missfoster eftersom man som 48-åring tydligen inte ska kunna träna upp sej till springa utan uppbyggda, dämpade, korrigerande,
Jag springer ungefär hälften av mina pass i aquasocks, men har genom andra trådar här på Funbeat förstått att jag måste vara ett missfoster eftersom man som 48-åring tydligen inte ska kunna träna upp sej till springa utan uppbyggda, dämpade, korrigerande,
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 01:05Peter, är det någon som verkligen har påstått det, eller hittar du på av retoriska orsaker?
Peter, är det någon som verkligen har påstått det, eller hittar du på av retoriska orsaker?
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 08:19Matilda: Jag kikade i din kalender och där stod det att du skulle gå till Runners store. Hur gick det? Om du inte varit där ännu tycker jag att du ska gå dit. Ta med dig dina skor och provspring och låt dom kolla ditt löpsteg och dina skor.
Den här tråde
Matilda: Jag kikade i din kalender och där stod det att du skulle gå till Runners store. Hur gick det? Om du inte varit där ännu tycker jag att du ska gå dit. Ta med dig dina skor och provspring och låt dom kolla ditt löpsteg och dina skor.
Den här tråde
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:00@ Matilda,
Om du är osäker på om du kan träna upp dina fötter kan du ju vända dig till en sjukgymnast för att få tips. Det händer mycket med kroppen under graviditet, förutsättningarna förändras och vissa förändringar kvarstår efter graviditeten. Därmed
@ Matilda,
Om du är osäker på om du kan träna upp dina fötter kan du ju vända dig till en sjukgymnast för att få tips. Det händer mycket med kroppen under graviditet, förutsättningarna förändras och vissa förändringar kvarstår efter graviditeten. Därmed