Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 18:44Jag måste bara gå lite OT för en sekund eller två!
Började läsa "jag måste säga att jag inte träffat på en endaste löpare som farit illa av sina inlägg - tvärt om." och fattar _ingenting_! Tänkte: "Nog för att stämningen här kan bli lite tvär ibland, och
Jag måste bara gå lite OT för en sekund eller två!
Började läsa "jag måste säga att jag inte träffat på en endaste löpare som farit illa av sina inlägg - tvärt om." och fattar _ingenting_! Tänkte: "Nog för att stämningen här kan bli lite tvär ibland, och
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:20Tumme upp Susanne, jag trodde jag va den enda så "korkade" läsaren här. Tänkte precis göra ett OT inlägg och bjuda på min dumhet.
Nu blev det två ot inlägg.. sorry ts.
Tumme upp Susanne, jag trodde jag va den enda så "korkade" läsaren här. Tänkte precis göra ett OT inlägg och bjuda på min dumhet.
Nu blev det två ot inlägg.. sorry ts.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 20:28Helt OK med OT. 😀 Jag fnissade själv när jag skrev - det blev lite ordkrumelurer med ett inlägg om inlägg. 🙂
Helt OK med OT. 😀 Jag fnissade själv när jag skrev - det blev lite ordkrumelurer med ett inlägg om inlägg. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 09:22I slutet av åttiotalet hade jag en del problem med stelhet och ömhet i höfterna, knäna samt fötterna efter långpass. Läste en annons i Jogging om Sorbothane fotbäddar och inhandlade ett par omedelbums. Nästan alla besvären försvann som en löning men när j
I slutet av åttiotalet hade jag en del problem med stelhet och ömhet i höfterna, knäna samt fötterna efter långpass. Läste en annons i Jogging om Sorbothane fotbäddar och inhandlade ett par omedelbums. Nästan alla besvären försvann som en löning men när j
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 09:56Susanne, du är inte ensam. Jag tänkte också på alla diskussioner om "onödiga inlägg " i trådarna osv, att nu ...
Men i sakfrågan ... vem vet, jag kanske skulle behöva inlägg? Det kanske finns ett inlägg för alla? Samtidigt så träna fötterna _också_ är v
Susanne, du är inte ensam. Jag tänkte också på alla diskussioner om "onödiga inlägg " i trådarna osv, att nu ...
Men i sakfrågan ... vem vet, jag kanske skulle behöva inlägg? Det kanske finns ett inlägg för alla? Samtidigt så träna fötterna _också_ är v
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:48Stackars barn!! Det är ju inte klokt, ungar ska ju springa barfota i sommargräset eller på stranden. Inte ha sko-skadade fötter före 4:e klass!
Stackars barn!! Det är ju inte klokt, ungar ska ju springa barfota i sommargräset eller på stranden. Inte ha sko-skadade fötter före 4:e klass!
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:51Håller med! Jag minns när sommarlovet började och skorna åkte av. Sedan var det mestadels barfota som gällde fram tills skolan började. I början gjorde det ont att springa på skogsstigarna och i gruset, men allt eftersom dagarna gick blev det en pansarsul
Håller med! Jag minns när sommarlovet började och skorna åkte av. Sedan var det mestadels barfota som gällde fram tills skolan började. I början gjorde det ont att springa på skogsstigarna och i gruset, men allt eftersom dagarna gick blev det en pansarsul
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:53Fast Linglings berättelse säger iofs ingenting om killen har några fysiska defekter som omöjliggör springeri eller om det är alltför mycket stillasittande bara. Det låter konstigt att det skulle kunna utvecklas redan i 9-årsåldern. Eller?
Fast Linglings berättelse säger iofs ingenting om killen har några fysiska defekter som omöjliggör springeri eller om det är alltför mycket stillasittande bara. Det låter konstigt att det skulle kunna utvecklas redan i 9-årsåldern. Eller?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 10:58Alla människor är inte "korrekt" formade ens ifrån början.
Alla människor är inte "korrekt" formade ens ifrån början.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:21Jag vet inte exakt vad hans fotproblem är orsakat av, men jag uppfattar det som ngt "medfött" eller väldigt tidigt utvecklat. Han kan alltså gå ett varv runt ett skogsspår, men han springer inte.
Jag vet inte exakt vad hans fotproblem är orsakat av, men jag uppfattar det som ngt "medfött" eller väldigt tidigt utvecklat. Han kan alltså gå ett varv runt ett skogsspår, men han springer inte.