Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:21Ah, justeja. Undrar just vad innersulan väger...återkommer 🙂
Ah, justeja. Undrar just vad innersulan väger...återkommer 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:22Kan det inte vara så att många tävlingslöpare (kortdistans/sprinters) tränar med sina inlägg och plockar ur dom vid tävling - just för att få bort så mycket vikt som möjligt. Ett kort lopp kan väl knappast spela någon roll? Om man inte som i exempelvis An
Kan det inte vara så att många tävlingslöpare (kortdistans/sprinters) tränar med sina inlägg och plockar ur dom vid tävling - just för att få bort så mycket vikt som möjligt. Ett kort lopp kan väl knappast spela någon roll? Om man inte som i exempelvis An
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:2220g per innersula 😀
20g per innersula 😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:2360 gram per sko alltså. Hyfsat ointressant mao.... 😀
60 gram per sko alltså. Hyfsat ointressant mao.... 😀
Quote from Jonny Persson on 9 March 2011, 14:25Tvärtom Kristina, mycket intressant för en tävlingslöpare. 60 gram är mycket.
Tvärtom Kristina, mycket intressant för en tävlingslöpare. 60 gram är mycket.
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:27Funderade på det där med inläggen, hur foten skulle kunna bli försvagad av inlägg i löparskor. Jag förstår inte hur det går till, när man bara har löparskor kanske i snitt 4-5 timmar i veckan, men andra sorters skor säkert 50 timmar i veckan och kanske me
Funderade på det där med inläggen, hur foten skulle kunna bli försvagad av inlägg i löparskor. Jag förstår inte hur det går till, när man bara har löparskor kanske i snitt 4-5 timmar i veckan, men andra sorters skor säkert 50 timmar i veckan och kanske me
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:28Annika>>Nu börjar jag förstå din negativa syn på internet svar 😉 Som du säger så är det enbart med goda avsikter, men i vissa fall kan det bli fel. Det är förmodligen fall likt ditt som det är tacksamt att det finns kunniga experter som är bra på svåra
Annika>>Nu börjar jag förstå din negativa syn på internet svar 😉 Som du säger så är det enbart med goda avsikter, men i vissa fall kan det bli fel. Det är förmodligen fall likt ditt som det är tacksamt att det finns kunniga experter som är bra på svåra
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:30Ja Marcus, för tävlingslöpare förstår jag att det är intressant. 🙂
OM det är några sådana som har inlägg så kanske som jag skrev högre upp många plockar ur dom vid tävling? Att träna med +60 gram i skorna kan väl inte vara någon nackdel rent träningsmä
Ja Marcus, för tävlingslöpare förstår jag att det är intressant. 🙂
OM det är några sådana som har inlägg så kanske som jag skrev högre upp många plockar ur dom vid tävling? Att träna med +60 gram i skorna kan väl inte vara någon nackdel rent träningsmä
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:31Oskar, precis så, det är i all välmening men det kan bli fel så bortitok ibland 🙂
Oskar, precis så, det är i all välmening men det kan bli fel så bortitok ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2011, 14:31För närvarande växlar jag lite fram och tillbaka med och utan inlägg när jag springer. Jag tycker att skillnaden känns förvånansvärt stor. Nu har jag inga objektiva mätdata, men gissningsvis går det vid liknande ansträngningsnivå 1-2% snabbare utan inlä
För närvarande växlar jag lite fram och tillbaka med och utan inlägg när jag springer. Jag tycker att skillnaden känns förvånansvärt stor. Nu har jag inga objektiva mätdata, men gissningsvis går det vid liknande ansträngningsnivå 1-2% snabbare utan inlä