Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:09Löpning är löpning och innebandy är innebandy, även om det har inslag av löpning (och även fast innebandyspelare är de sämst tränade idrottsmännen/kvinnorna på elitnivå). Om man tycker att innebandy är roligt OK, klart man ska spela. Men man ska inte förv
Löpning är löpning och innebandy är innebandy, även om det har inslag av löpning (och även fast innebandyspelare är de sämst tränade idrottsmännen/kvinnorna på elitnivå). Om man tycker att innebandy är roligt OK, klart man ska spela. Men man ska inte förv
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:13Edit: Om man bortser från curling och sånt... 🙂
Edit: Om man bortser från curling och sånt... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:42"och även fast innebandyspelare är de sämst tränade idrottsmännen/kvinnorna på elitnivå). "
???
Hur fort tror du att du kan bli lika bra på innebandy? eller curling? Enligt ditt eget resonemang så är de ju bäst tränade för innebandy eller curling?
"och även fast innebandyspelare är de sämst tränade idrottsmännen/kvinnorna på elitnivå). "
???
Hur fort tror du att du kan bli lika bra på innebandy? eller curling? Enligt ditt eget resonemang så är de ju bäst tränade för innebandy eller curling?
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:22Henrik - På vad baserar du ditt uttalande om att innebandyspelare är de sämst tränade på elitnivå? Sämst tränade på vilket sätt för det första? De är väl tränade för det de ska göra - spela innebandy? Och även om de skulle vara "dåligt tränade", vad spela
Henrik - På vad baserar du ditt uttalande om att innebandyspelare är de sämst tränade på elitnivå? Sämst tränade på vilket sätt för det första? De är väl tränade för det de ska göra - spela innebandy? Och även om de skulle vara "dåligt tränade", vad spela
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:49(Hehe, jag visste att det skulle bli stans liv)
Jag menar inte att de är dåligt tränade. Naturligtvis är de tränade för att spela innebandy (hoppas jag...). Men baserar det på en jämförelse mellan olika (konditionsidrotter i aftonbladet tror jag) och där
(Hehe, jag visste att det skulle bli stans liv)
Jag menar inte att de är dåligt tränade. Naturligtvis är de tränade för att spela innebandy (hoppas jag...). Men baserar det på en jämförelse mellan olika (konditionsidrotter i aftonbladet tror jag) och där
Quote from Stefan Kinberg on 8 February 2010, 14:54Hej Torbjörn!
Istället för att kommentera kontentan av mitt inlägg väljer du istället att diskutera effektstorleken av olika typer av löpning?Exakt vad Mustafas och hans upplevelse av sin träning har med saken att göra vet jag inte heller, och jag ser i
Hej Torbjörn!
Istället för att kommentera kontentan av mitt inlägg väljer du istället att diskutera effektstorleken av olika typer av löpning?
Exakt vad Mustafas och hans upplevelse av sin träning har med saken att göra vet jag inte heller, och jag ser i
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 14:58Alltså...... Det är säkert bra med innebandy. Och spela det om du tycker det är kul och att det är bra träning. Men räkna inte med att det fungerar som ersättning för ett löpppass. Det var det jag trodde det här handlade om?!
Alltså...... Det är säkert bra med innebandy. Och spela det om du tycker det är kul och att det är bra träning. Men räkna inte med att det fungerar som ersättning för ett löpppass. Det var det jag trodde det här handlade om?!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 15:24Hehe fan va sjukt. Nu ringde en kompis precis som jag inte pratat med på hundra år och frågade om jag ska vara med och spela innebandy på onsdagar och lördagar... Jag ska ner och köpa en klubba ikväll 🙂
Hehe fan va sjukt. Nu ringde en kompis precis som jag inte pratat med på hundra år och frågade om jag ska vara med och spela innebandy på onsdagar och lördagar... Jag ska ner och köpa en klubba ikväll 🙂
Quote from Håkan Öhling on 8 February 2010, 17:00Ingrid, det är ju helt ok att träna det man tycker är roligt. Det skrev jag också högre upp. För de allra flesta av oss handlar det ju enbart om att ha roligt med vår träning och att hålla oss i form. Då gäller ju grundregeln "Vilken träning är bäst? Den
Ingrid, det är ju helt ok att träna det man tycker är roligt. Det skrev jag också högre upp. För de allra flesta av oss handlar det ju enbart om att ha roligt med vår träning och att hålla oss i form. Då gäller ju grundregeln "Vilken träning är bäst? Den
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 17:30@Henrik L
Gå in på nedan länk och ställ dig sedan i skamvrån 😉 då du påstår att innebandyspelare är dåligt tränade när det gäller löpning. Denna marathontid (tillika debut) gjordes av en spelare som är känd för att vara lat på plan och kunde knappt stav
@Henrik L
Gå in på nedan länk och ställ dig sedan i skamvrån 😉 då du påstår att innebandyspelare är dåligt tränade när det gäller löpning. Denna marathontid (tillika debut) gjordes av en spelare som är känd för att vara lat på plan och kunde knappt stav