Quote from Guest on 11 August 2009, 21:25Vilket är ert främsta boktips när det gäller löparlitteratur? Det kan vara fackböcker, biografier, skönlitteratur etc.
Alla tips mottages tacksamt!
Vilket är ert främsta boktips när det gäller löparlitteratur? Det kan vara fackböcker, biografier, skönlitteratur etc.
Alla tips mottages tacksamt!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:35http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=500557
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:44Litre annorlunda variant är Haruki Murakamis "What I talk about when I talk avout running!". Om man gillar Haruki och är löpare måste den läsas och den är kul för andra också tror jag...:-)
Litre annorlunda variant är Haruki Murakamis "What I talk about when I talk avout running!". Om man gillar Haruki och är löpare måste den läsas och den är kul för andra också tror jag...:-)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:54Här är några boktips på böcker som jag tycker är inspirerande,
Jonas Colting: Jag vill ju bara se bra ut naken!
Alfred Shemweta: Marathon-löpning som livsstil
Malin Ewerlöf: Malins löparbok
Neal Jamison: Running through the wall-Personal encou
Här är några boktips på böcker som jag tycker är inspirerande,
Jonas Colting: Jag vill ju bara se bra ut naken!
Alfred Shemweta: Marathon-löpning som livsstil
Malin Ewerlöf: Malins löparbok
Neal Jamison: Running through the wall-Personal encou
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:44Finns bara en bok.....
Finns bara en bok.....
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 08:46The Complete Book of Running (V)
The Complete Book of Running (V)
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 10:21Roger Bannister: The First Four Minutes
Paula Radcliffe: My Story So Far
Roger Bannister: The First Four Minutes
Paula Radcliffe: My Story So Far
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 12:29Bannisters slips har man inte.... Men han är en av många kungar.
Bannisters slips har man inte.... Men han är en av många kungar.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:38Ok, tack för tipsen. Det blir några beställningar på AdLibris!
Ok, tack för tipsen. Det blir några beställningar på AdLibris!
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 13:47"The Perfect Distance - Ovett & Coe: The record-breaking rivalry"
av Pat Butcher
om den brittiska friidrottens guldålder.Skulle vara intressant att läsa en liknande bok om Hägg & Andersson.
Dessutom:
Kelly Holmes självbiografi Black, White & Gold
"The Perfect Distance - Ovett & Coe: The record-breaking rivalry"
av Pat Butcher
om den brittiska friidrottens guldålder.
Skulle vara intressant att läsa en liknande bok om Hägg & Andersson.
Dessutom:
Kelly Holmes självbiografi Black, White & Gold