Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 07:42Sisu idrottsböcker har även de i några fall billigare priser, som Malin Ewerlöfs bok, 179 kr. Dock inte gratis frakt tror jag.
Sisu idrottsböcker har även de i några fall billigare priser, som Malin Ewerlöfs bok, 179 kr. Dock inte gratis frakt tror jag.
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 09:20@Magnus Spång: Imponerande sammanställning! Tack.
Min erfarenhet av just AdLibris och Bokus är att ofta är AdLibris något billigare men vissa titlar har Bokus i vissa fall lyckats hålla avsevärt lägre pris på än AdLibris. Är man prismedveten lönar det si
@Magnus Spång: Imponerande sammanställning! Tack.
Min erfarenhet av just AdLibris och Bokus är att ofta är AdLibris något billigare men vissa titlar har Bokus i vissa fall lyckats hålla avsevärt lägre pris på än AdLibris. Är man prismedveten lönar det si
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2009, 09:37Adlibris är min hovleverantör på litteratur. Ingen bokhandlare har så sammantaget bra priser, service och leveransvillkor. Ibland är någon annan sajt typ bokus några kronor billigare men den tid det tar mig där har jag förlorat kronorna för länge sedan!
Adlibris är min hovleverantör på litteratur. Ingen bokhandlare har så sammantaget bra priser, service och leveransvillkor. Ibland är någon annan sajt typ bokus några kronor billigare men den tid det tar mig där har jag förlorat kronorna för länge sedan!
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 09:44@Stina: Har i stort samma erfarenhet som du. Har dock råkat ut för att enstaka titlar har varit drygt 100 kr billigare på Bokus (har inget med löpning att göra men kan berättat att det var Anwar El Sadats "In search of Identity"
@Stina: Har i stort samma erfarenhet som du. Har dock råkat ut för att enstaka titlar har varit drygt 100 kr billigare på Bokus (har inget med löpning att göra men kan berättat att det var Anwar El Sadats "In search of Identity"
Quote from Jan Lundquist on 13 August 2009, 10:05På böcker i den prisklassen skulle jag nog leta lite mer men mina böcker kostar oftast mellan 50-150 kr och då blir inte skillnaden så stor!
På böcker i den prisklassen skulle jag nog leta lite mer men mina böcker kostar oftast mellan 50-150 kr och då blir inte skillnaden så stor!
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:12Ni har glömt Born to Run - Christopher McDougall. Löparskrönor och sanningar om vartannat. http://www.amazon.co.uk/Born-Run-ultra-runners-Ultra-running-Super-athlete/dp/1861978235
Ni har glömt Born to Run - Christopher McDougall. Löparskrönor och sanningar om vartannat. http://www.amazon.co.uk/Born-Run-ultra-runners-Ultra-running-Super-athlete/dp/1861978235
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:25Inget boktips, men...
Den här kan inspirera till vad som helst:BILD:kulturkonsument.files.wordpress.com/2009/08/born-to-run.jpg
Inget boktips, men...
Den här kan inspirera till vad som helst:
BILD:kulturkonsument.files.wordpress.com/2009/08/born-to-run.jpg
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 16:33Som ett stort fan av Bruce blev jag oerhört inspirerad när det spelades Born to run när jag stod på startlinjen av 4:e etappen på Marathon des Sables 2006. Fast när alla jäkla enorma sanddyner skulle passeras hade nog Run to hills funkat bättre...
Som ett stort fan av Bruce blev jag oerhört inspirerad när det spelades Born to run när jag stod på startlinjen av 4:e etappen på Marathon des Sables 2006. Fast när alla jäkla enorma sanddyner skulle passeras hade nog Run to hills funkat bättre...
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 16:09Löpning av James F. Fixx gav mig mycket inspiration på 80-talet men den håller nog än.
Löpning av James F. Fixx gav mig mycket inspiration på 80-talet men den håller nog än.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:42James F Fixx rockar fortfarande, men det gör även
Tom McNab - Flanagans Lopp
Richard Askwith - Feet in the Clouds: A Tale of Fell-Running and Obsession
James F Fixx rockar fortfarande, men det gör även
Tom McNab - Flanagans Lopp
Richard Askwith - Feet in the Clouds: A Tale of Fell-Running and Obsession